بیش از ۲۵ تن حمله کننده‌ انتحاری به‌شمول شهروندن پاکستانی بازداشت شدند

کابل- ایرنا- سخنگوی وزارت امور داخله دولت سرپرست، ازبازداشت بیش از ۲۵ تن حمله کننده انتحاری که ۱۵ تن آن شهروندان پاکستانی هستند، خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایرنا در کابل؛ عبدالمتین قانع‌ سخنگوی وزارت امور داخله دولت سرپرست در صحبت با رسانه‌ها اعلام کرد: بیش از ۲۵ تن حمله کننده انتحاری که ۱۵ تن آن شهروندان پاکستانی هستند در دوسال گذشته در ولایات کابل، قندهار، مزار شریف، بدخشان و برخی ولایات دیگر بازداشت شده‌اند.

وی ادامه داد: نیروهای کشفی، استخباراتی و تحقیقاتی امارت اسلامی افغانستان، با کشف استخباراتی که داشتند، جلو انجام حملات انتحاری مجرمین را گرفته و آنان را گرفتار کردند.

سخنگوی وزارت امور داخله دولت سرپرست با بیان اینکه پس از روی کار آمدن دوباره امارت اسلامی، نیروهای امنیتی جلو دو رویداد موشک پراکنی را در مرز با تاجیکستان و اوزبیکستان گرفته‌اند، افزود: برخی حلقات می‌خواستند از طریق خاک افغانستان در خطوط مرزی با تاجیکستان و ازبیکستان موشک پراکنی کنند که قبل از وقوع حادثه جلوگیری شد.

آقای قانع تاکید کرد: نیروهای امنیتی به گونه‌ی ۲۴ ساعته سرگرم تامین امنیت می‌باشند و به هیچ گروه اجازه اخلال امنیت داخلی و منطقه‌ای را نخواهد داد.

پایان پیام/

۰ Persons

Your Comment

You are replying to: .