AP ۱۴۰۳ چنگاښ ۱۲ ۲۳:۰۹
Journalist ID: 5624
News ID: 85527443
T T
۰ Persons

Tags

امارت اسلامی پروژه‌های روی کاغذ مانده را تطبیق می‌کند

کابل- ایرنا- معاون سیاسی دولت سرپرست افغانستان در دیدار با جمعی از علما و متنفذین گفت که امارت اسلامی به همت و حمایت مردم پروژه های بزرگ را آغاز کرده که در دهه‌های گذشته تنها روی کاغذ مانده بودند و اراده برای تطبیق آن وجود نداشت.

به گزارش خبر نگار خبرگزاری ایرنا در کابل؛ ارگ دولت سرپرست افغانستان، امروز سه‌شنبه ۱۲ جوزا، با نشر خبرنامه از دیدار مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی، با علماء و بزرگان قومی ولایت های مختلف در قصر سپیدار خبر داد.

در این دیدار، علما و بزرگان قومی از تامین امنیت سراسری در مناطق شان و جریان کارهای زیربنایی ابراز خرسندی کرده و بخاطر رفاه مردم خواستار تطبیق پروژه های بیشتر شدند. 

بزرگان قومی پیشنهادات خود را به گونۀ کتبی به مقام معاونت سیاسی سپرده و خواستار ارائه خدمات به مناطق دوردست، حکومتداری محلی خوب، همکاری دوجانبه مردمی تاکید کرده افزودند که مردم با ادارات محلی همکار می باشند.

مولوی عبدالکبیر نیز در این دیدار، گفت که امارت اسلامی به همت و حمایت مردم پروژه های بزرگ را آغاز کرده که در دهه های گذشته تنها روی کاغذ مانده بودند و اراده برای تطبیق آن وجود نداشت.

وی افزود: تمام ادارات امارتی در خدمت مردم هستند و خدمتگذاری به مردم مسئولیت و وظیفۀ مهم حکومت می باشد. در اخیر مولوی عبدالکبیر از همکاری بزرگان قومی و علماء متذکره قدردانی کرده، اطمینان داد که در مورد پیشنهادات آنان غور خواهد شد.

پایان پیام/

۰ Persons

Your Comment

You are replying to: .