AP ۱۴۰۳ چنگاښ ۱۶ ۱۰:۱۸
Journalist ID: 5624
News ID: 85530232
T T
۰ Persons

Tags

273 روز نسل‌کشی در غزه؛ جنایات صهیونیست‌ها امروز هم ادامه یافت

کابل- ایرنا- جنگجویان رژیم صهیونیستی در بحبوحه وضعیت انسانی فاجعه بار ناشی از محاصره غزه در 272 روز متوالی با انجام ده‌ها حمله هوایی و توپخانه‌ای و کشتار غیرنظامیان به جنایت نسل‌کشی در نوار غزه ادامه می دهند.

به گزارش خبر گزاری ایرنا، مرکز اطلاع رسانی فلسطین، جمعه 15 سرطان، گزارش داد که جنگنده‌ها و توپخانه‌ اردوی رژیم اشغالگر اسرائیل امروز حملات و بمباران خشونت‌آمیز خود به مناطق مختلف نوار غزه ادامه دادند و منازل، محل تجمعات بی‌جا شدگان نوار غزه و جاده این منطقه را هدف قرار دادند که بر اثر آن ده‌ها فلسطینی شهید و مجروح شدند.

بر اساس این گزارش، نظامیان اردوی اسرائیل برای نهمین روز متوالی به یورش وحشیانه خود به محله الشجاعیه ادامه داند و این محله را با بمباران هوایی، توپخانه‌ای و کشتارهای هولناک هدف قرار دارند.

در 273 روز از حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی دایره قحطی در شمال نوار غزه به دلیل ممانعت مستمر از ورود کمک‌های بشر دوستانه و تخلیه کالا در این منطقه روز به گسترش است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، یگان‌های توپخانه اردوی رژیم صهیونیستی در 273 روز از حمله وحشیانه به نوار غزه، شهرک های النصر، الفخاری و الشوکه در شرق رفح را بمباران کردند.

جنگنده های رژیم صهیونیستی همچنین به منطقه الدرج در غزه حمله کردند که بر اساس اعلام وزارت بهداشت غزه بر اثر این حمله ۲ زن شهید و تعدادی مجروح شدند و پیکر دو کودک همچنان در زیر آوار مفقود هستند.

ارتش رژیم صهیونیستی شمال استان الوسطی و شمال بیت لاهیا در شمال غزه را هدف آتشبار قرار داد.

پایان پیام/

۰ Persons

Your Comment

You are replying to: .