AP ۱۴۰۳ چنگاښ ۱۲ ۱۵:۲۶
Journalist ID: 5624
News ID: 85527042
T T
۰ Persons

Tags

مسئولیت حامیان رژیم صهیونیستی در تداوم جنایات هولناک، کمتر از این رژیم نیست

کابل-ایرنا- سخنگوی وزارت امورخارجه ایران گفت که مسئولیت امریکا و سایر حامیان رژیم صهیونیستی در تداوم این جنایات هولناک، ذره‌ای کمتر از این رژیم نیست.

به گزارش ایرنا؛ ناصرکنعانی سخنگوی وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی ایران، امروز سه‌شنبه 12 سرطان، در پیامی که در حساب رسمی خود در فضای مجازی منتشر کرده گفت که دردها و داغ‌های‌ وارده بر پیکر فلسطین و ساکنان نوار غزه غیرقابل توصیف است.

وی افزود: مسئولیت امریکا و سایر حامیان رژیم جنایت پیشه اسرائیل در تداوم این جنایات هولناک، ذره‌ای کمتر از رژیم یادشده نیست.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی خاطرنشان کرد: سکوت و بی‌تفاوتی در مقابل این همه جنایت و وحشی‌گری نیز به دور از مسئولیت انسانی و اخلاقی بوده و در محکمه وجدان بشری و در محکمه الهی مردود و محکوم است.

به گزارش ایرنا؛ جنبش حماس نیز روز گذشته دوشنبه 11 سرطان، در بیانیه‌ای رفتار وحشیانه رژیم صهیونیستی با اسرای ربوده شده فلسطینی از نوار غزه را به شدت محکوم کرد و آمریکا را شریک در این جنایات دانست.

در بیانیه جنبش حماس آمده است: وضعیت اسرای آزاد شده و اظهارات هولناکی که آنها درباره شرایط غم انگیز افراد ربوده شده از نوار غزه، مؤید رفتار جنایتکارانه کابینه رژیم اشغالگر فاشیست است.

پایان پیام/

۰ Persons

Your Comment

You are replying to: .