ابرقدرت‌های جهان با شعار حقوق بشر دست به کشتار زنان و کودکان در غزه می‌زنند

کابل- ایرنا- رهبری دولت سرپرست افغانستان در خطبه‌های نماز عید قربان اظهار داشت: ابرقدرت‌های جهان با شعار حقوق بشر دست به کشتار زنان و کودکان در غزه می‌زنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایرنا در قندهار؛ مولوی هبت‌الله آخوندزاده در مراسم برگزاری نماز عید قربان با اشاره به مظلومیت مردم فلسطین اظهار داشت: ابر قدرت‌های جهان از یکسو ادعای حاکمیت جهان را دارند و [از سوی دیگر] دست به کشتار زنان و کودکان در غزه می‌زنند.

وی ضمن انتقاد از شعارهای حقوق بشری برخی کشورهای بزرگ اظهار داشت: ببینید برادران، آن‌های که ادعا حاکمیت جهان را دارند و توقع دارند دنیا را در حاکمیت خویش بیاورند، با کدام دیده به حاکمیت خود می‌آورند؟ با کدام شعارها می‌آورند؟ شما امروز می‌بینید آن‌ها به نام حقوق بشر ظلم می‌کنند. زنان و کودکان شهید می‌شوند. با این ظلم که تو جاری ساختی و از ظلم که چشم خود را می‌بندی با کدام دیده به من نصیحت می‌کنی؟! و از من درخواست می‌کنی و می‌خواهی خواستت را بپذیرم؟! و می‌خواهی خواسته خود را بر من تحمیل کنی؟!

آخوندزاده با دعا برای ختم مشکلات مردم فلسطین، گفت: خداوند مسلمان فلسطین را از این ظلم خلاص کند. خداوند ناصر و حافظ فلسطینیان باشد. الله با لشکر غیبی خود فلسطینیان را کمک کند و آنها را در برابر اسرائیل پیروز بگرداند. خداوند این ظالمان[اسرائیل] را تباه و برباد کند. خداوند از این ظلم تمام دنیا را نجات دهد.

پایان پیام/

۰ Persons

Your Comment

You are replying to: .