AP ۱۴۰۳ چنگاښ ۱۴ ۱۳:۳۶
Journalist ID: 5624
News ID: 85528998
T T
۰ Persons

Tags

برای تامین امنیت برگزاری مراسم دهه عاشورا آمادگی کامل داریم 

کابل- ایرنا- والی ولایت کابل در دیدار با شماری از علمای اهل تشیع گفت: برای تامین امنیت برگزاری مراسم دهه عاشورا آمادگی کامل داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایرنا در کابل؛ دفتر مطبوعاتی والی ولایت کابل امروز پنجشنبه 14سرطان، در خبرنامه‌ی از دیدار  ملا امین الله عبید والی این ولایت، با شماری از علمای اهل تشیع خبر داد.

‏در این دیدار، علماء و شهروندان اهل تشیع ولایت کابل گفتند که پس از حاکم شدن دوباره امارت اسلامی، هر نشست و مراسمی را به خوبی در امنیت سپری کردند و مشکلی برای آنان پیش نیامده است.

آنان برای برگزاری مراسم عاشورا از والی ولایت کابل تقاضای همکاری کردند. 

ملا امین الله عبید والی کابل هم در این دیدار، گفت: امارت اسلامی با همه شهروندان یکسان رفتار می‌کند و هیچ گونه تبعیض و قوم پرستی در امارت اسلامی وجود ندارد و آنان را از هر گونه همکاری اطمینان داد.

حاجی عبید افزود: برای برگزاری مراسم عاشورا آمادگی کامل گرفته شده و برای به همه ادارات مربوطه اطلاع داده‌اند.

والی کابل بیان داشت: ما در چنین مراسمات تلاش می‌کنیم تا امنیت خوبی برای همه هموطنان فراهم کنیم و کمیته امنیتی و فرهنگی ویژه مراسم عاشورا را تشکیل داده‌ایم که با تمامی شهروندان اهل تشیع شهر کابل هماهنگ خواهد شد.

وی از شهروندان اهل تشیع خواست که در شب و روزهای عاشورا از خرافات و هزینه‌های غیرضروری باید جلوگیری کرده و مراسم عاشورا را در فضایی آرام بر اساس موازین اسلامی برگزار کنند.

پایان پیام/

۰ Persons

Your Comment

You are replying to: .