AP ۱۴۰۳ چنگاښ ۷ ۱۱:۵۲
Journalist ID: 5624
News ID: 85521402
T T
۰ Persons

Tags

امارت اسلامی متعهد به تامین امنیت مراسم عاشورا است 

هرات- ایرنا- رئیس امر به معروف و نهی از منکر ولایت هرات تاکید کرد که نظام امارت اسلامی متعهد به تامین امنیت مراسم عاشورا می‌باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایرنا در هرات؛ ریاست ارشاد، حج و اوقاف ولایت هرات بامداد امروز پنجشنبه 7 سرطان، از نشستی به منظور هماهنگی بیشتر جهت برگزاری مراسم عاشورا حسینی(ع) در این ولایت خبر داد.

شیخ عزیزالرحمان المهاجر رئیس امر به معروف و نهی از منکر ولایت، گفت: حکومت در تلاش است تا مراسم عاشورا در فضای امن و همانند سال‌های گذشته بدون دغدغه و نگرانی برگزار شود.

وی با بیان اینکه پیام عاشورا پیام وحدت است تاکید کرد که علمای در روز عاشورا تلاش رشادت‌های آل پیامبر(ص) و پیام وحدت عاشورا بیان کنند.

مولوی احمدالله متقی رئیس اطلاعات و فرهنگ هرات گفت: امنیت مهم‌ترین موضوع بوده و نظام امارت اسلامی متعهد به تامین امنیت مراسم عاشورا می‌باشد. 

رئیس اطلاعات و فرهنگ هرات افزود: تامین امنیت در روزهای مذهبی و به خصوص عاشورا از مسئولیت‌های حکومت است تا مردم به نحو احسن از آن تجلیل کنند.

علمای اهل تشیع نیز در این نشست گفتند: آنان از زمان حاکمیت امارت اسلامی به خاطر آرام از عاشورا و سایر مراسم‌های مذهبی خود تجلیل می‌کنند.

آنان ابراز امیدواری می‌کنند که امسال نیز بر مبنای وحدت و امنیت مراسم عاشورا را به خوبی برگزار کنند.

پایان پیام/

۰ Persons

Your Comment

You are replying to: .