AP ۱۴۰۳ چنگاښ ۱۷ ۱۱:۴۱
Journalist ID: 5624
News ID: 85532055
T T
۰ Persons

Tags

اجازه مخالفت و بغاوت در برابر نظام اسلامی را نمی‌دهیم

کابل- ایرنا- معاون سیاسی دولت سرپرست افغانستان، گفت: به هیچ کسی اجازه مخالفت و بغاوت در برابر نظام اسلامی را نمی‌دهیم.

ارگ دولت سرپرست افغانستان بامداد امروز یک‌شنبه17 سرطان، در خبرنامه‌ی از دیدار مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی دولت با شماری از بزرگان قومی، علما و مسئولین ادارات مختلف در قصر سپیدار خبر داد.

بزرگان قومی، علما و مسئولین در این دیدار گفتند که از برخورد و پالیسی امارت اسلامی خرسند هستند، امنیت سراسری در کشور تامین است، در بسیاری مناطق پروژه‌های اقتصادی و زیربنایی شروع شده و شهروندان در اتفاق و اتحاد زندگی می‌کنند.

بزرگان و متنفذین افزودند که مردم برای تحکیم نظام اسلامی قربانی داده‌اند و به‌خاطر استحکام و ثبات این نظام به قربانی‌های بیشتر آماده می‌باشند.

آنها نظریات و مشوره‌های شان را در بخش‌های مختلف با معاون سیاسی شریک ساخته، گفتند که بعد از پیروزی نظامی و سیاسی، نیاز است اکنون در بخش‌های اقتصادی و علمی استقلالیت به میان آید و افغانستان به خودکفایی برسد.

معاون سیاسی دولت سرپرست، گفت: افغانستان و امارت اسلامی خانه مشترک همه افغان‌ها است و هر افغان در رابطه به آن، حق نظر و مشوره را دارد.

مولوی عبدالکبیر خاطرنشان کرد که مبارزه افغان‌ها به‌خاطر حاکمیت نظام اسلامی بود و امروز الحمدلله که نظام اسلامی حاکم شده است، از این بعد افغان‌ها و امارت اسلامی به کسی اجازه مخالفت و بغاوت در برابر نظام را نخواهند داد.

پایان پیام/

۰ Persons

Your Comment

You are replying to: .