AP ۱۴۰۳ چنگاښ ۱۸ ۱۶:۲۹
Journalist ID: 5624
News ID: 85533519
T T
۰ Persons

Tags

ارائه خدمات بدون تبعیض و تفاوت به مردم از مکلفیت امارت است

کابل- ایرنا- معاون سیاسی دولت سرپرست افغانستان، گفت: نظام اسلامی بدون تبعیض و تفاوت در راستای ارائه خدمات به تمام مردم و حل مشکلات آنان، مکلفیت دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایرنا در کابل؛ ارگ دولت سرپرست افعانستان امروز دوشنبه ۱۸ سرطان، در خبرنامه‌ی از دیدار مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی با نمایندگان اتحادیۀ انسجام کادرهای افغان مقیم خارج، در کابل خبر داد.

دیدار نمایندگان اتحادیه از تحکیم نظام اسلامی در افغانستان و تامین امنیت سراسری ابراز خرسندی کرده، گفتند که آماده هستند در بازسازی و تقویت اقتصادی افغانستان همکاری کنند.

آنها دستاوردهای امارت اسلامی در عرصه‌های مختلف را قابل توجه خوانده و خاطرنشان کردند که شرایط افغانستان با آنچه در رسانه‌های خارج انعکاس داده می‌شود، تفاوت زیاد دارد.

آنان گفتند که هیچ کسی در افغانستان جنگ نمی‌خواهد و نه هم از جنگ طلبان حمایت می‌کند، بلکه افغان.ها از نظام اسلامی باثبات حمایت می‌کنند که تمام افغان‌ها در آن جمع شوند و حقوق شان مصئون باشد.

مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی دولت گفت: به مشوره های هر افغان به دیدۀ قدر می‌نگرد و به آن احترام می‌گذارد. 

وی گفت: نظام اسلامی کنونی، نظام مشترک تمام افغان‌ها است و مسئولان بدون تبعیض و تفاوت در راستای ارائه خدمات به تمام هموطنان و حل مشکلات آنان، مکلفیت دارند.

معاون سیاسی افزود: در نظام اسلامی، مواد مخدر، فساد و زورگویی وجود ندارد، غصب پایان یافته و تلاش‌ها برای تقویت اقتصادی جریان دارد.

این مقام دولت سرپرست بیان داشت: اکنون کار احداث سرک‌های حلقوی و سرک‌های ولایتی در تمام ولایات آغاز شده و یا در آینده نزدیک آغاز می‌گردد. سرمایه‌گذاری توسعه یافته، بودجه از عواید داخلی تامین می‌شود و کارهای اساسی بالای پروژه ها در بخش‌های انرژی برق، صحت و معارف جریان دارد.

پایان پیام/

۰ Persons

Your Comment

You are replying to: .