AP ۱۴۰۳ چنگاښ ۱۱ ۱۱:۵۲
Journalist ID: 5624
News ID: 85525585
T T
۰ Persons

Tags

وزارت عدلیه دفاتر 6 بنیاد خیریه و اتحادیه را در کابل مسدود کرد

کابل- ایرنا- سخنگوی وزارت عدلیه دولت سرپرست افغانستان اعلام کرد که 6 بنیاد خیریه و اتحادیه را که مدت اعتبار جواز آن‌ها ختم شده و به صورت غیرقانونی فعالیت می‌کردند، شناسایی وفعالیت آنها را مسدود کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایرنا در کابل؛ قاری برکت الله رسولی، سخنگوی وزارت عدلیه دولت سرپرست افغانستان، صبح امروز دوشنبه 11 سرطان، گفت: هیئت نظارتی ریاست جمعیت‌ها و نهادهای اجتماعی این وزارت، طی یک ماه گذشته، 15 اتحادیه و 17 بنیاد خیریه را در شهر کابل نظارت و بررسی کرده است.

به گفته وی، هیئت مذکور با انجام این بررسی‌ها، 6 بنیاد خیریه و اتحادیه را که مدت اعتبار جواز آن‌ها ختم شده و به صورت غیرقانونی فعالیت می‌کردند، شناسایی و از فعالیت غیرقانونی آنان جلوگیری نموده و دفاتر آنان را مهر و لاک کرده است.

رسولی افزود: هیئت وزارت عدلیه، به متصدیان اتحادیه‌ها و بنیادهای خیریه مذکور توصیه کرد تا طبق اصول و پالیسی امارت اسلامی افغانستان فعاليت نمایند.

به گفته‌ی رسولی، از آنان خواسته شد که گزارش فعالیت‌های خود  را به موقع به ریاست امور جمعیت‌ها و نهادهای اجتماعی ارائه کنند.

بر بنیاد گفته‌های رسولی، هیئت نظارتی ریاست امور جمعیت‌ها و نهادهای اجتماعی وزارت عدلیه، به صورت دوامدار از فعالیت اتحادیه‌ها و بنیادهای خیریه بررسی و نظارت می‌کند تا از فعالیت‌های غیرقانونی جلوگیری نماید.

پایان پیام/

۰ Persons

Your Comment

You are replying to: .