ترکیب هیئت دولت برای شرکت در نشست دوحه نهایی نشده است

کابل- ایرنا- سخنگوی دولت سرپرست افغانستان در پاسخ به سؤال خبرنگار ایرنا درباره ترکیب هیئت اعزامی به نشست سوم دوحه، گفت: تا هنوز ترکیب هیئت دولت سرپرست برای حضور در نشست دوحه نهایی نشده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایرنا در کابل؛ قرار است تا 9 روز دیگر سومین نشست دوحه با حضور نمایندگان کشور‌ها در امور افغانستان با میزبانی سرمنشی عمومی سازمان ملل متحد در مورد افغانستان، در قطر برگزار شود.

دولت سرپرست افغانستان اعلام کرده که شرایط حضور هیئت افغانستان در سومین نشست دوحه مساعد است، اما سوال است که ترکیب این هیئت چگونه است؟ ذبیح الله مجاهد سخنگوی دولت سرپرست افغانستان امروز شنبه 2 سرطان در پاسخ به خبرنگار ایرنا در کابل گفت: تا هنوز ترکیب هیئت امارت اسلامی در سومین نشست دوحه نهایی نشده است و  بعداً این ترکیب اعلان خواهد شد.

به گزارش ایرنا؛ سومین نشست دوحه به تاریخ 10 سرطان با حضور نمایندگان خاص کشور‌ها در اموز افعانستان به میزبانی سرمنشی عمومی سازمان ملل متحد در قطر برگزاری می‌شود.

ذاکر جلالی رئیس ریاست سوم وزارت امور خارجه دولت سرپرست افغانستان، روز گذشته گفته بود که اجندای این نشست نشان می‌دهد که بحث‌ها روی مسائل سکتور خصوصی، مالی و بانکی و مبارزه با مواد مخدر و بدیل معیشت متمرکز خواهد بود. 

پایان پیام/

۰ Persons

Your Comment

You are replying to: .