AP ۱۴۰۳ غبرگولی ۲۷ ۱۷:۱۸
Journalist ID: 5624
News ID: 85511098
T T
۰ Persons

Tags

گفتگوی نماینده ویژه گوترش با سفیر چین درباره سومین نشست دوحه در كابل

کابل- ایرنا- سفیر چین در افغانستان، از دیدارش با معاون نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در افغانستان خبر داده و گفته است درباره سومین نشست دوحه پیرامون افغانستان گفتگو کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایرنا در کابل؛ ژاو شینگ، سفیر چین در افغانستان، امروز یک‌شنبه ۲۷ جوزا، در صفحه اکس خود نوشت که در دیدارش با مارکس پوتزل، معاون نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در افغانستان، درباره چگونه‌گی تقویت همکاری چین با یوناما تبادل نظر کرده‌اند.

سفیر چین برای افغانستان، جزئیات بیش‌تر از این دیدار ارایه نکرده است، اما گفته است درباره سومین نشست دوحه پیرامون افغانستان نیز گفتگو کرده‌اند. این دیدار در حالی انجام می‌شود که ذبیح‌الله مجاهد، سخنگوی دولت سرپرست افغانستان، به‌تازگی گفته است امارت اسلامی پس از بررسی دستورکار نشست سوم دوحه، تصمیم به شرکت در این نشست را گرفته است، زیرا در این نشست مسائل اقتصادی بویژه کمک‌های جامعه جهانی به افغانستان مطرح است.

قرار است سومین نشست دوحه با محوریت افغانستان، به میزبانی سازمان ملل و با حضور نمایند‌گان ویژه کشورها و سازمان‌های بین‌المللی به تاریخ 10 ماه سرطان سال جاری در قطر برگزار شود.

پایان پیام/

۰ Persons

Your Comment

You are replying to: .