تاجران معیارهای صادرات کشور‌های مقصد را در نظر بگیرند

کابل- ایرنا- سرپرست وزارت صنعت و تجارت دولت سرپرست افغانستان، از تاجران خواست که معیارهای صادراتی کشور‌های مقصد را در نظر بگیرند تا صادرات افغانستان به قوت ادامه پیدا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایرنا در کابل؛ مسئولان وزارت صنعت و تجارت دولت سرپرست افغانستان امروز چهارشنبه‌۱۴ سنبله، در خبرنامه‌ی از برگزاری نشست مشورتی نورالدین عزیزی، سرپرست این وزارت با نمایندگان سکتورخصوصی کشور، جهت استفاده موثر از مرکز بین‌الملل ترمز در کابل خبر دادند.

نمایندگان سکتور خصوصی کشور با تشکری از تلاش‌های رهبری وزارت صنعت و تجارت مبنی بر تسهیل روند تجارت و سرمایه‌گذاری؛ مرکز تجارت بین‌المللی ترمز را برای داد و ستد کشور مهم، مفید و به نفع کشور دانسته، نظریات و پیشنهادات شان را پیرامون استفاده موثر از این مرکز شریک کردند.

نورالدین عزیزی مرکز تجارت بین‌المللی ترمز را برای پرؤسس و بسته‌بندی کالاهای صادراتی و رفع نیازمندی‌های کشور موثر عنوان نموده، گفت: معرفی تاجران و سرمایه‌گذاران به این مرکز از سوی وزارت صنعت و تجارت صورت می‌گیرد.

سرپرست وزارت صنعت و تجارت در این با تأکید به حفظ اعتبار کالاهای صادراتی کشور از تمام صادرکنندگان خواست که در صادرات شان معیارات کشورهای مقصد را در نظر گیرند تا صادرات افغانستان به قوت‌اش ادامه یابد.

خبرنامه افزود که در نتیجه‌ی این نشست 5 تن متشکل از نمایندگان اتاق‌های سکتوری و اتحادیه مؤلدین و صادرکنندگان قالین منحیث هماهنگ‌کننده جهت صحبت با رهبری ولایت بلخ انتخاب شدند.

پایان پیام/

۰ Persons

Your Comment

You are replying to: .