AP ۱۴۰۳ زمری ۱ ۰:۲۵
Journalist ID: 5624
News ID: 85544905
T T
۰ Persons

Tags

افغانستان مترقی و آباد با سعی و تلاش جوانان میسر مي‌شود

کابل- ایرنا- معاون اداری دولت سرپرست افغانستان، گفت: افغانستان مترقی و آباد در نتیجه‌ی سعی و تلاش جوانان ما مسیر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایرنا در کابل؛‌مولوی عبدالسلام حنفی معاون اداری دولت سرپرست یکشنبه ۳۱ سرطان، در مراسم اعلان نتایج کانکور سال ۱۴۰۳ در کابل صحبت می‌کرد، گفت: تربیه و پرورش استعدادهای نهفتۀ انسان‌ها ذریعۀ امتحان صورت می‌گیرد و توانی‌های درونی و نهفته با سپری نمودن امتحان ظاهر می‌شود و از حالت بالقوه به مرحلۀ فعالیت می‌رسد.

وی خاطر نشان کرد: از سوی امارت اسلامی در تمامی مراحل از ابتدائیه تا لیسه، از تعلیمات تخنیکی و مسلکی تا تحصیلات عالی، همۀ امکانات برای متعلمین و  محصلین فراهم گردیده است و از آنها تقاضامندیم که اوقات طلایی شان را بیهوده ضایع نساخته، کوشش نمایند تا نتایج خوب و عالی را بدست آورند تا وطن عزیز ما به دست آن‌ها آباد شود.

معاون اداری دولت سرپرست بیان داشت: افغانستان مترقی و آباد در نتیجۀ سعی و تلاش جوانان ما میسر خواهد شد، ما به علماء، داکتران و انجنیران ورزیده و دیگر متخصصین ضرورت داریم و لازم است دانش آموزان ما کوشش کنند تا بتوانند برای خود و وطن ما مفید واقع شوند.

پایان پیام/

۰ Persons

Your Comment

You are replying to: .