AP ۱۴۰۳ چنگاښ ۱۰ ۱۸:۵۰
Journalist ID: 5624
News ID: 85525210
T T
۰ Persons

Tags

اعطای کارت مصونیت به شمار دیگری از نظامیان پیشین

کابل- ایرنا- کمیسیون تماس با شخصیت‌های افغان اعلام کرد که به چند تن دیگر از نظامیان و مسئولان سابق که از امریکا، اروپا و شمار دیگری از کشورها به وطن بر گشته‌اند، کارت مصونیت داده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایرنا در کابل؛ مسئولان کمیسیون تماس با شخصیت‌های افغان، امروز یکشنبه 10 سرطان، با نشر خبرنامه‌ای اعلام کردند که به شمار دیگری از نظامیان سابق که به کشور بازگشته‌اند، کارت مصونیت داده شده است.

بر اساس اعلام این نهاد در میان شخصیت‌های برگشت کننده از خارج، انجنیر سید محمد ایوب وزیر آب و برق حکومت مجاهدین نیز شامل‌اند.

خبرنامه افزود: سید محمد ایوب، از زمینه‌سازی برای بازگشت افغان‌های مقیم خارج به کشور ابراز خرسندی کرده گفت که در همکاری با کمیسیون تماس با شخصیت‌های افغان، با اطمینان  کامل به کشور برگشته است.

نظامیان و مسئولان حکومت گذشته همچنین تحکیم امنیت و پایان یافتن جنگ را گام بی‌سابقه در تاریخ کشور خوانده، گفتند که آماده هرگونه همکاری با نظام اسلامی می‌باشند.

مولوی ذاکر رئیس دارالانشاء کمیسیون تماس با شخصیت‌های افغان و برگشت آنها به کشور، ضمن خوش آمدید به آنان، گفت که متعهد به تمام حقوق برگشت کنندگان است و به هیچ کسی اجازه نمی‌دهد با نظامیان و مسئولان گذشته برخورد نادرست نماید.

پایان پیام/

۰ Persons

Your Comment

You are replying to: .