AP ۱۴۰۳ چنگاښ ۱۰ ۱۴:۱۶
Journalist ID: 5624
News ID: 85525049
T T
۰ Persons

Tags

روزنامه صهیونیستی: فناوری‌های نظامی حزب‌الله بسیار خطرناک است

کابل- ایرنا- روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارنوت» نوشت که مقاومت لبنان از توانایی‌های نظامی بالا و تجهیزات و فناوری‌های بسیار خطرناک برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری ایرنا؛ روزنامه‌ی «یدیعوت آحارنوت»، صهیونیستی امروز یکشنبه 10 سرطان نوشت ما با دشمنی رو به رو هستیم که دارای توانایی نظامی بالا است و تجهیزات و فناوری‌های خطرناکی مانند موشک‌های نقطه زن و طیاره‌های بدون سرنشین پیشرفته را در اختیار دارد.

این روزنامه افزود: نفوذ صدها طیاره‌ی بدون سرنشین از مرزهای لبنان، نشان داد که دستگاه‌های امنیتی و نظامی، آمادگی مقابله با این پرنده‌ها را ندارند.

یدیعوت آحارنوت نوشت: اردوی اسرائیل به شدت به دنبال یافتن راه حلی برای این تهدیدات است.

به گزارش ایرنا، از ابتدای عملیات طوفان الاقصی توسط مقاومت فلسطین در نوار غزه علیه نظامیان اشغالگر، مقاومت اسلامی لبنان یا حزب الله نیز با هدف درگیر کردن بخشی از توان نظامی اشغالگران عملیات گسترده‌ای را در شمال فلسطین اشغالی آغاز کرد.

رسانه های رژیم صهیونیستی با اذعان به تأثیرات ضربات سخت رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان به شمال فلسطین اشغالی اعلام کرده اند که عملیات حزب الله به جنگ فرسایشی و درهم کوبیدن شهرک‌های صهیونیست نشین در این منطقه تبدیل شده است.

بهره‌گیری حزب الله لبنان از تسلیحات مدرن، سلاح‌های ضد زره و دقیق، باعث رعب و وحشت در میان اشغالگران شده و بخش اعظم شهرک های صهیونیست نشین شمال فلسطین اشغالی تخلیه شده‌اند.

به گفته کارشناسان نظامی رژیم صهیونیستی، حزب الله لبنان به تنهایی، نیمی از توان اردوی این رژیم را در جبهه شمال درگیر کرد و مانع از حضور قدرتمندانه اردوی اشغالگر در جبهه جنوب شد.

پایان پیام/

۰ Persons

Your Comment

You are replying to: .