AP ۱۴۰۳ چنگاښ ۴ ۱۰:۳۷
Journalist ID: 5624
News ID: 85518542
T T
۰ Persons

Tags

تکیه دولت بر ملت است/همکاری مردم سبب پیشرفت نظام اسلامی می‌شود

کابل ایرنا- معاون سیاسی دولت سرپرست افغانستان در دیدار با جمعی از علما و متفذین، اظهار داشت: تکیه دولت بر ملت است و همکاری مردم با نظام اسلامی سبب پیشرفت نظام می‌شود. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایرنا در کابل؛ ارگ دولت سرپرست افغانستان، یکشنبه شب، با نشر خبرنامه‌ای از دیدار مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی، با شماری از علما، بزرگان و مجاهدین ولایات مختلف و تعدادی از مسئولان ادارات دولتی خبر داد.

علماء و بزرگان قومی، ضمن تقدیر از تلاش‌های ادارات امنیتی در روزهای عید گفتند که در اثر امنیت مطمئن، مراسم عید به گونه بهتر انجام شد و خدمات لازم به مردم از سوی ادارات مسئول ارائه گردید.

بزرگان قومی از ادامه همکاری شان با نظام اطمینان داده و خاطرنشان کردند که افغان‌ها خواهان حکومت اسلامی و با ثبات هستند و در این بخش از هیچ‌گونه تلاش و همکاری رویگردان نیستند.

 مولوی عبدالکبیر نیز از همکاری مردم با ادارات مربوطه در خصوص تحکیم امنیت تشکر کرده و افزود: تکیه  دولت بر ملت است و همکاری مردم سبب پیشرفت نظام اسلامی می‌شود. 

معاون سیاسی دولت سرپرست افغانستان ادارات  دولتی را مسئول ارائه خدمات به مردم دانسته بیان داشت: سلسله خدمات ادارات حکومتی اکنون در عرصه‌های مختلف بهتر شده و گسترش خواهد یافت.

پایان پیام/

۰ Persons

Your Comment

You are replying to: .