AP ۱۴۰۳ غبرگولی ۲۷ ۱۶:۲۹
Journalist ID: 5624
News ID: 85510953
T T
۰ Persons

Tags

نیروهای مسلح یمن دو کشتی عازم اسرائیل را غرق کردند

AP ۱۴۰۳ غبرگولی ۲۷ ۱۶:۲۹
News ID: 85510953
نیروهای مسلح یمن دو کشتی عازم اسرائیل را غرق کردند

کابل-ایرنا- سخنگوی نیروهای مسلح یمن با اعلام اینکه دو کشتی رژیم اسرائیل را که عازم فلسطین اشغالی بوده‌اند غرق کرده‌اند، این اقدام را هدیه به مجاهدان فلسطینی به مناسبت عید سعید قربان عنوان کرده است.

به گزارش ایرنا؛ یحی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن، شنبه شب 26 جوزا، اعلام کرد که در نخستین عملیات، کشتی Verbena در خلیج عدن پس از آن که هدف چند فروند موشک اردوی یمن قرار گرفت، در خلیج عدن غرق شد.

وی افزود: کشتی TUTOR نیز که با طیاره بی‌سرنشین و چندین موشک بالستیک هدف قرار گرفت در ساعات آینده در معرض خطر غرق قرار دارد.

سریع همچنین گفت که سرنوشت کشتی‌هایی که در ۷۲ ساعت گذشته به علت تحریم ورود به بنادر فلسطین اشغالی هدف حمله ارتش یمن قرار گرفته‌اند، غرق خواهند شد. سخنگوی ارتش یمن تصریح کرد: این عملیات هدیه نیروهای مسلح یمنی به برادران مجاهد در غزه و همه آزادگان ملت فلسطین است که به مناسبت عید سعید قربان انجام یافته است.

سریع اظهار داشت: نیروهای مسلح یمن بار دیگر به همه شرکت‌ها درخصوص پیامد داد‌و ستد با دشمن اسرائیلی و نیز سفر کشتی‌های آنها به بنادر فلسطین اشغالی هشدار می‌دهد.

به گزارش ایرنا؛ نیروهای مسلح یمن در ماه‌های گذشته در حمایت از مردم غزه، چند کشتی رژیم صهیونیستی یا کشتی‌های حامل کالا برای این رژیم را که در دریای سرخ، اقیانوس هند و تنگه باب‌المندب عازم سرزمین‌های اشغالی بودند، هدف قرار داده است.

پایان پیام/

۰ Persons

Your Comment

You are replying to: .