AP ۱۴۰۳ غبرگولی ۱۸ ۱۲:۱۹
Journalist ID: 5624
News ID: 85501055
T T
۰ Persons

Tags

عملیات مشترک یمن و مقاومت اسلامی عراق علیه رژیم صهیونیستی

کابل- ایرنا- سخنگوی نیروهای مسلح یمن از انجام 2 عملیات مشترک با مقاومت اسلامی عراق علیه رژیم صهیونیستی در بندر حیفا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایرنا، جنرال «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن بامداد امروز جمعه 18جوزا، اعلام کرد که نیروهای مسلح این کشور دو عملیات نظامی مشترک با مقاومت اسلامی علیه رژیم صهیونیستی انجام دادند.

سریع گفت: در عملیات نخست دو کشتی حامل تجهیزات نظامی در بندر حیفا و در عملیات دوم نیز یک کشتی که مصوبه مربوط به ممنوعیت ورود به بندر حیفا را نقض کرده بود، هدف قرار گرفتند.

وی افزود که این دو عملیات با تعدادی از طیارات بدون سرنشین انجام شد و با یاری خداوند متعال حملات به صورت دقیق به هدف اصابت کرد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن همچنین بیان داشت: عملیات مشترک بندر حیفا در واکنش به جنایت‌های دشمن صهیونیستی در منطقه رفح صورت گرفت و دشمن باید منتظر عملیات‌های بی‌سابقه مشترک در دوره بعدی باشد تا تجاوزات جنایتکارانه وحشیانه خود علیه نوار غزه را متوقف کرده و محاصره علیه برادران ما در نوار غزه را رفع کند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن همچنین همه اردوی‌های عربی را به مشارکت در عملیات پشتیبانی مقاومت فلسطین در راستای انجام تکلیف دینی و انسانی در قبال ملت فلسطین فراخواند.

اردوی یمن در ماه‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی امریکایی، انگلیسی و صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داده است.

نیروهای اردوی یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم اسرائیل حملات خود به غزه را متوقف نکند، کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ هدف قرار دهند.

پایان پیام/

۰ Persons

Your Comment

You are replying to: .