AP ۱۴۰۳ غبرگولی ۲۵ ۱۳:۱۱
Journalist ID: 5624
News ID: 85508507
T T
۰ Persons

Tags

حمله موشکی و طیاره‌های بدون سرنشین حزب‌الله لبنان به 9 پایگاه صهیونیستی

کابل- ایرنا- حزب الله لبنان از حمله موشکی و پهپادی امروز خود به ۹ پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایرنا، حزب الله لبنان امروز پنجشنبه 24 جوزا از حمله مشترک موشکی و طیارات بدون سرنشین به 9 پایگاه نظامی در شمال فلسطین اشغالی و بلندی‌های اشغالی جولان خبر داد و آن را واکنشی به ترور «طالب سمیع عبد الله» ملقب به «ابوطالب» از فرماندهان ارشد این جنبش دانست که شامگاه سه شنبه به همراه ۳ عضو دیگر این جنبش در حمله موشکی ارتش صهیونیستی به روستای جویا در جنوب لبنان به شهادت رسید.

حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای افزود: «مقاومت اسلامی در حمله موشکی و طبارات بدون سرنشین مشترک، با کاتیوشا و موشک‌های فلق ۶ پایگاه و مقر نظامیان ارتش صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی و بلندی‌های اشغالی جولان را هدف قرار داد.»

مقاومت اسلامی لبنان ادامه داد: «همزمان با این حملات، مجاهدین نیروی هوایی حزب الله با گروهی از طیارات بدون سرنشین انتحاری به سه پایگاه دیگر ارتش صهیونیستی حمله کردند» که گفته می شود مقر اطلاعاتی مسئول عملیات‌های ترور رژیم صهیونیستی در یکی از این پایگاه ها قرار داشت.

در همین راستا، «دیوید منسر» سخنگوی اردوی صهیونیستی در جریان کنفرانس مطبوعاتی امروز پنجشنبه خود مدعی شد، رژیم صهیونیستی «با قدرت به تمامی تجاوزات حزب الله پاسخ خواهد داد و با تلاش‌های دیپلماتیک و غیره، امنیت را به مرزهای شمالی باخواهد گرداند».

حزب‌الله لبنان دیروز چهارشنبه نیز در واکنش به شهادت 4 نفر از اعضای خود در حمله اردوی صهیونیستی به روستای جویا در جنوب لبنان؛ از جمله شهادت «طالب سمیع عبد الله» از فرماندهان ارشد این جنبش، بیش از ۱۵۰ فروند موشک به سمت اهداف صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی شلیک کرده بود.

پایان پیام/

۰ Persons

Your Comment

You are replying to: .