AP ۱۴۰۳ غبرگولی ۲۴ ۱۱:۳۲
Journalist ID: 5624
News ID: 85507768
T T
۰ Persons

Tags

حملات تلافی‌جویانه حزب‌الله به مواضع رژیم صهیونیستی

کابل- ایرنا- جنبش حزب‌الله لبنان از حملات توپ‌خانه‌ای و موشکی به مواضع رژیم صهیونیستی در واکنش به شهادت یکی از فرماندهان ارشد این حزب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایرنا؛ جنبش اسلامی حزب‌الله لبنان بامداد امروز پنج‌شنبه 24 جوزا، اعلام کرد که در واکنش به ترور فرمانده ارشد این جنبش در شهرک «جویا» و زخمی شدن چند غیرنظامی دیگر، مجاهدین حزب‌الله مقر توپ‌خانه‌ای دشمن صهیونیستی در «خربه ماعر» و محل استقرار نظامیان این رژیم در اطراف این مقر را هدف حملات خود با موشک‌های کاتیوشا قرار دادند.

مجاهدین حزب‌الله پایگاه «حدب یارین» را با موشک‌های« برکان» هدف قرار دادند که به طور مستقیم به هدف اصابت کرد.

حزب‌الله همچنان پایگاه «حانیتا» را نیز هدف حمله توپ‌خانه‌ای قرار دادند که به هدف اصابت کرد.

جنبش اسلامی حزب‌الله لبنان همچنین از حمله توپ‌خانه‌ای به پایگاه «جل العلام» و حمله به پایگاه «برکه ریشا» با موشک‌های برکان خبر داد.

حزب‌الله اعلام کرد که این حملات در پاسخ به ترور«طالب سامی عبدالله» ملقب به حاج ابوطالب از فرماندهان ارشد این جنبش در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به شهرک «جویا»، انجام شد.

به گزارش ایرنا، حزب‌الله لبنان در چند ماه گذشته در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و نسل‌کشی فلسطینیان در این منطقه، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک‌نشین در این مناطق شده است.

تا اکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های نزدیک مرزهای لبنان خارج شده‌اند.

پایان پیام/

۰ Persons

Your Comment

You are replying to: .