فریاد‌ ملت‌های ستم‌دیده‌ی جهان در صدای رسای امام خمینی(ره) جاری است

کال- ایرنا- کاربران شبکه‌های اجتماعی در افغانستان می‌گویند: فریاد‌های ملت‌های ستم‌دیده‌ی جهان در صدای رسای امام خمینی(ره) همچنان جاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایرنا در کابل؛ امروز دوشنبه 14 جواز، برابر با سی و پنجمین سالروز عروج بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) است.

کاربران شبکه‌های اجتماعی در افغانستان با نشر تصاویر امام خمینی می‌گویند که فریاد‌های ملت‌های ستم دیده‌ی جهان در صدای رسای امام خمینی همچنان جاری است.

عالم رسا یکی از کاربران در نشر چندین تصویر از امام خمینی در صفحه فیسبوک خود نوشت: امام خمینی(ره) برای بشریت یک نعمت بزرگ الهی بود که خداوند به بشر تقدیم کرد و همه باید بابت این نعمت عظیم خدا را شاکر باشند. روح امام (ره) و شهدا شاد و یادشان گرامی باد.

آصف فروغ کاربر دیگر هم نوشت: امام خمینی(ره) احیاگر اسلام ناب محمدی در عصر غیبت بود.

زین‌العابدین سادات یکی دیگر از کاربران شبکه‌های اجتماعی هم با نشر تصاویر از امام خمینی در صفحه فیسبوک خود نوشت: سی‌و‌پنجمین سالروز رحلت رهبر کبیر‌ مستضعفین جهان و بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران  حضرت امام خمینی (ره) تسلیت باد.

سادات معصومی هم نوشت: سلام بر روح بلند تو ای آن‌ که در صدای رسایت فریاد ملت‌های ستم‌دیده جهان، جاری است، چهاردهم جوزا، سالروز رحلت امام خمینی (ره)، بنیانگذار انقلاب اسلامی تسلیت باد.

علی صداقت کاربر دیگر با مزین ساختن شبکه‌ای اجتماعی‌اش با عکس امام خمینی نوشت: توحید‌مان کم است، که آمریکا را ابرقدرت می‌نامیم نه خدا را. سالروز رحلت امام خمینی (ره) تسلیت باد.

قربانعلی صالحی یکی دیگر از کاربران نوشت: فرارسیدن سی‌و‌پنجمین سالروز رحلت فقیه عالیقدر، مجاهد نستوه، فیلسوف درد آشنا و عارف واصل حضرت روح الله بر رهروان راه آزاد اندیشان دین‌مدار تسلیت باد!

صالحی با بیان اینکه تجلیل از امام خمینی تجلیل  از ارزش‌ها است نوشت: اکنون که در آستانه سی و پنجمین سالروز ارتحال حضرت امام خمینی قرار داریم، همان که اسلام را بار دیگر بعد از گذشت سالها جان تازه بخشید، و احکام قرآن را از حاشیه و انزوا در متن زندگی آورد و پیاده سازی نمود، و بر ضد ظلم و ظالمان تاخت‌ و دست مظلومان را گرفت، و درنهایت انسانیت را زنده کرد و حیات دوباره بخشید، و امروز هرچه از شرافت و قدر و منزلت اسلامی و انسانی داریم از خیرات و برکات انقلاب اسلامی اوست.

این کاربر نوشت: امروزه مستضعفین از اقتدار و عظمت برخوردار گردیده و استکبار حرکت رو به افول را در پیش گرفته و می رود تا انقلاب اسلامی با رهبری خلف صالحش حضرت آیت‌الله خامنه ای حفظه الله تعالی به انقلاب حضرت مهدی(عج) وصل گردد.

به گفته‌ی صالحی، حال بر ما به‌عنوان دین‌داران و پویندگان راه حریت و آزادی، و پیروان راه ولایت و امامت، لازم است از سالروز ارتحال این عالم بی‌بدیل و این رهرو راه انبیا و اولیا و احیاگر و مجدد دین مبین اسلام، تجلیل بی‌سابقه به عمل بیاوریم، آن‌هم بیشتر به این دلیل که مروری شود بر آموزه های اسلام ناب محمدی(ص)، که ایشان نصب‌العین حرکت خود قرارداد و در نهایت او و انقلابش را پیروز کرد و امروز ما بیش از هر زمان دیگر نیاز به این آموزه‌ها داریم.

حامد هاشمی هم نوشت: سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی مرجع عالیقدر و عارف بالله، بنیانگذار جمهوری اسلامی و احیاگر اسلام ناب محمدی، حضرت امام خمینی(ره) را به مسلمین جهان و به ویژه به ارادتمندان مکتب امام، تسلیت عرض می‌دارم.

هزاران کاربر دیگر افغان با نشر تصاویر امام خمینی(ره) از سی‌وپنجمین سالروز این ابر مرد تجلیل کرده و بر ادامه راه ایشان تأکید کردند.

پایان پیام/

Your Comment

You are replying to: .