AP ۱۴۰۳ تله ۸ ۱۲:۳۱
Journalist ID: 5624
News ID: 85611652
T T
۰ Persons

Tags

نورالدین عزیزی از فعالیت‌های استخراج معادن هرات بازدید کرد

کابل- ایرنا- سرپرست وزارت صنعت و تجارت دولت سرپرست افغانستان در جریان سفر به هرات از فعالیت‌ دو شرکت استخراج معدن در این ولایت بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایرنا در کابل؛ مسئولان وزارت صنعت و تجارت دولت سرپرست افغانستان امروز یکشنبه‌۸ میزان، در خبرنامه‌ی اعلام کردند که نورالدین عزیزی سرپرست این وزارت از فعالیت‌های شرکت استخراج معدن باختر فولاد و عوفی بهرام نظارت کرده است.

خبرنامه افزود: نورالدین عزیزی، به هدف نظارت و بررسی از پیشرفت‌های صورت گرفته در عرصه استخراج معدن غوریان هرات؛ عصر روز گذشته از کمپ تازه تاسیس شرکت استخراج باختر فولاد و عوفی بهرام و بلاک چهارم معدن غوریان این ولایت بازدید نمود.

در خبرنامه آمده است که این شرکت‌ها بعد از دریافت قرارداد استخراج بلاک چهارم معدن غوریان هرات، یک کمپ به مساحت ۵۰۰۰مترمربع متشکل از مسجد، آشپزخانه، طعام‌خانه، اتاق لابراتوار معدنی، پارکینگ و تاسیسات را ایجاد و از اسلام قلعه الی کمپ و ساحه معدن، سرک احداث نموده است.

این شرکت وسایل اکتشافی مورد ضرورت‌اش را خریداری، فعالیت‌های اکتشافی را آغاز و در مورد تولید ۵.۵مگاوات برق سولری و بادی پلان‌گذاری نموده است.

عزیزی در این بازدید با تأکید به فراهم شدن زمینه کار برای باشندگان، از فعالیت‌ها و سرمایه‌گذاری مسئولان شرکت یادشده، تقدیر و تشکری نمود.

به گزارش ایرنا، بلاک چهارم معدن آهن غوریان ولایت هرات، در سمت شرق معدن آهن سنگان جمهوری اسلامی ایران به فاصله حدود ۴۰ کیلومتری واقع شده است.

پایان پیام/

۰ Persons

Your Comment

You are replying to: .