AP ۱۴۰۳ وږی ۲۴ ۱۱:۲۶
Journalist ID: 5624
News ID: 85595329
T T
۰ Persons

Tags

هر افغان بعد از چهار دهه در قبال کشورش احساس مسئولیت می‌کند

کابل- ایرنا- سرپرست وزارت اطلاعات و فرهنگ دولت سرپرست افغانستان در دیدار با افغان‌های مقیم مسکو گفت که بعد از چهار دهه، اکنون هر افغان در قبال کشورش احساس مسئولیت می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایرنا در کابل؛ مسئولان وزارت اطلاعات و فرهنگ دولت سرپرست افغانستان شام ديروز جمعه۲۳ سنبله، در خبرنامه‌ی از دیدار ملا خیر الله خیر خواه سرپرست این وزارت با رئیس و اعضای اتحادیه فرهنگی افغان‌های مقیم کشور روسیه در سنت‌پترزبورگ خبر دادند.

ملا خیرالله خیرخواه در این دیدار گفت: بعد از چهار دهه، اکنون افغانستان دارای نظامی است که به تمامی کشور حاکمیت دارد. امنیت سرتاسری در کشور تأمین شده‌است افغان‌ها به کشور شأن بیایند تا زیر یک چتر گردهم شده و با اتحاد و همبستگی در رشد و توسعه کشور سهیم شویم.

وی افزود: در بیست سال گذشته مشکلات امنیتی زیادی داشتیم اما اکنون هر افغان احساس مسئولیت می‌کند و به مناطق مختلف کشور با دل آرام سفر می‌نمایند. حاکمیت ملی و تمامیت ارضی افغانستان از قبل مصوون می‌باشد، با فساد اداری و مواد مخدر مبارزه شده‌است. همچنان نیروهای دفاعی و امنیتی کشور از نوامیس ملی و سرحدات این کشور حفاظت و نگهداری می‌کنند و برای مردم، کشور و آزادی متعهد اند.

در ادامه افغان‌های مقیم شهر سنت‌پترزبورگ به نوبه خویش پیشنهادات و نظریات شأنرا شریک ساختند و حمایت شأنرا از امارت اسلامی اعلام کرده، افزودند: نمی‌خواهیم که افغانستان به عقب برگردد. نظام اسلامی حل کنندهٔ تمام مشکلات کشور است. آنان به تنویر اذهان عامه تأکید نمودند تا تصویر واقعی افغانستان به جهانیان آشکار گردد.

پایان پیام/

۰ Persons

Your Comment

You are replying to: .