AP ۱۴۰۳ چنگاښ ۱۱ ۱۱:۵۸
Journalist ID: 5624
News ID: 85525677
T T
۰ Persons

Tags

امارت اسلامی مصمم به حل مشکلات شهروندان است

کابل- ایرنا- معاون دولت سرپرست افغانستان با افتتاح دو پروژه انکشافی در شهر کابل گفت: امارت اسلامی مصمم به حل مشکلات شهروندان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایرنا در کابل؛ ارگ دولت سرپرست افغانستان، بامداد امروز دوشنبه 11سرطان، در خبرنامه‌ی اعلام کرد که مولوی عبدالسلام حنفی معاون اداری دولت کار عملی احداث سرک قلعه شانان از سرک قلعه زمان خان و وصل آن به شاهراه کابل- جلال‌آباد و پل سرک قلعه شانان، سرک چهار‌راهی محبس الی سلیم کاروان و سرک جنوب چهار‌راهی ملالی الی سرک حلقوی شهر کابل را افتتاح نمود.

معاون اداری دولت گفت: سرک  قلعه شانان از سرک قلعه زمان خان به شاهراه کابل -جلال‌آباد وصل می‌گردد که طول آن 2 هزار و 103 عرض آن 30 متر می‌باشد و با هزینه 98 میلیون افغانی طی مدت یک سال تکمیل خواهد شد. 

حنفی افزود: در این ساحه پل سرک قلعه شانان به طول60 متر و با عرض بیش از 18 متر با هزینه 95 میلیون افغانی ساخته خواهد شد که شامل یک کانال آبی نیز می‌شود.

وی بیان داشت: سرک ناحیۀ دوازدهم شهر کابل که از چهار‌راهی محبس الی چهار‌راهی سلیم کاروان ادامه می‌یابد، به طول 2 هزار و 9 متر با عرض بیش از 30 متر و با هزینۀ 108 میلیون افغانی به شکل پخت و اساسی احداث و از سوی انجنیران و منسوبین شاروالی کابل طی مدت یک سال به اتمام خواهد رسید. 

این مقام دولت سرپرست در جریان افتتاح سرک جنوب چهار‌راهی ملالی الی سرک حلقوی واقع در ناحیۀ 22 شهر کابل، گفت: این چهارمین پروژه‌ شاروالی کابل است که طول آن یک هزار و 325 متر و عرض آن چهل‌وپنج متر و هزینه آن بیش از 88 میلیون افغانی می‌باشد و این پروژه نیز در جریان یک سال تکمیل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه با تکمیل شدن این پروژه‌ها که هزینه مجموعی آن 390 میلیون افغانی است و بسیاری از مشکلات ترانسپورتی اهالی نواحی یادشده شهر کابل برطرف می‌شود.

معاون اداری دولت سرپرست افغانستان تاکید کرد که امارت اسلامی مصمم است تمامی پروژه‌های انکشافی را به اتمام رسانیده و مشکلات شهروندان را از این ناحیه برطرف سازد.

پایان پیام/

۰ Persons

Your Comment

You are replying to: .