AP ۱۴۰۳ چنگاښ ۱۰ ۱۰:۵۸
Journalist ID: 5624
News ID: 85524649
T T
۰ Persons

Tags

کابل- ایرنا- سرپرست وزارت مخابرات، تکنالوژی و معلوماتی دولت سرپرست افغانستان، گفت: وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی پلان دارد تا برای مناطق که خدمات مخابراتی در آنجا وجود ندارد، تسهیلات مخابراتی و انترنتی فراهم نماید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایرنا در کابل؛ مسئولان وزارت مخابرات، تکنالوژی و معلوماتی افغانستان، امروز یکشنبه 10 سرطان، در خبرنامه‌ی، از دیدار مولوی نجیب الله حیات حقانی، سرپرست این وزارت، با تعدادی از بزرگان و متنفذین مردم ولایت لغمان خبر دادند.

در این دیدار، نخست بزرگان و موسفیدان مردم ولایت لغمان مشکلات خود را در خصوص خدمات مخابراتی و انترنتی با سرپرست وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی در میان گذاشته و در زمینه‌ی حل آن خواهان همکاری شدند.

نمایندگان مردم ولایت لغمان به خاطر اینکه درهای مقامات و رهبران دولت کنونی به روی آنان باز است و با سهولت می‌توانند مشکلات خود را به موقع با مسئولان شان در میان بگذارند ابراز خرسندی کردند.

مولوی نجیب الله حیات حقانی نیز در این دیدار وعده سپرد که در مورد حل مشکلات آنان تلاش خواهد ورزید و این وزارت پلان دارد تا برای مناطق که خدمات مخابراتی در آنجا وجود ندارد، تسهیلات مخابراتی و انترنتی را فراهم نماید.

مولوی نجیب الله حیات حقانی همچنین گفت که ما متعلق به ملت هستیم و ملت از ما است و هرگز به سمت و جهت خاص مقید نیستیم، بلکه تعهد ما بر اساس دین مبین اسلام است که شامل همه مردم و تمام نقاط و ولایات افغانستان می‌باشد و ارائه خدمت برای مردم افتخار است.

پایان پیام/

۰ Persons

Your Comment

You are replying to: .