اظهارات وزیر دفاع اسلام‌آباد یک عمل ناسنجیده است

کابل- ایرنا- وزارت دفاع ملی دولت سرپرست افغانستان، اظهارات اخیر وزیر دفاع پاکستان را عمل ناسنجیده خواند و هشدار داد: هر کسی به هر بهانه‌ای به حریم ما تجاوز کند مسئولیت عواقبش به‌ دوش او خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایرنا در کابل؛ مسئولان وزارت دفاع ملی دولت سرپرست افغانستان جمعه‌شب 8 سرطان، در واکنش به گفته‌های اخیر وزیر دفاع پاکستان مبنی بر حمله به خاک افغانستان در خبرنامه‌‌ای اعلام کردند:‌ اظهارات اخیر وزیر دفاع پاکستان درباره احتمال نقض حاکمیت ملی افغانستان یک عمل ناسنجیده و تلاش برای گل‌آلود ساختن آب می‌باشد که به نفع هیچ‌کس نیست. 

خبرنامه افزود: برای رهبری پاکستان لازم است که به هیچ کسی اجازه ندهد درباره موضوعات حساس این‌چنین اظهارات حساسیت‌برانگیز ابراز بکند.

وزارت دفاع ملی دولت افعانستان هشدار داد: هر کس به هر بهانه و یا عنوانی به حریم ما تجاوز کند، مسئولیت عواقبش به‌ دوش او خواهد بود. 

در خبرنامه آمده است که موقف اصولی امارت اسلامی افغانستان این است که اجازه نمی‌دهد خاک افغانستان در مقابل کشوری دیگر استفاده شود. 

به گزارش خبرگزاری ایرنا؛ خواجه آصف وزیر دفاع پاکستان اخیرا گفته است که اسلام‌آباد می‌تواند برای هدف قرار‌دادن‌ مخفیگاه‌های تحریک طالبان پاکستان حمله‌های برون مرزی را در خاک افغانستان را انجام بدهد.

پایان پیام/

۰ Persons

Your Comment

You are replying to: .