AP ۱۴۰۳ چنگاښ ۵ ۱۱:۱۰
Journalist ID: 5624
News ID: 85519516
T T
۰ Persons

Tags

در کنار علوم دینی به تقویت علوم عصری نیاز مبرم داریم

کابل- ایرنا- سرپرست وزارت معارف دولت سرپرست افغانستان، گفت: در کنار علوم دینی به تقویت علوم عصری نیز نیاز مبرم داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایرنا در کابل؛ مسئولان وزارت معارف دولت سرپرست افغانستان بامداد امروز سه‌شنبه 5 سرطان، در خبرنامه‎ی از دیدار مولوی سید حبیب الله آغا سرپرست این وزارت با داکتر فاروق وردک وزیر معارف در دوران جمهوریت خبر دادند.

فاروق وردک کارکردهای وزارت معارف را در مدت کوتاه بعد از حاکمیت دولت سرپرست افغانستان قابل ستایش دانسته و فعالیت‌های موجود را در راستای بسط و توسعه مراکز تعلیمی اعم از مدارس و مکاتب در تمام نقاط کشور چشم گیر خواند. 

وی با ابراز همکاری بیان داشت: حاضر است تا تمام توانایی‌ها و تجارب خویش را جهت هر چه بیشتر بهبود تعلیم و تربیه در افغانستان در خدمت این وزارت بگذارد.

سرپرست وزارت معارف دولت سرپرست افغانستان بیان داشت: رهبری وزارت معارف متیقن است، همان طوری که افراد یک جامعه به آب ضرورت دارد، ما هم در کنار علوم دینی به تقویت علوم عصری نیز ضرورت مبرم داریم.

سید حبیب الله آغا افزود: اطمینان می دهم که با تطبیق پلان‌های مطروحه این وزارت، بتوانیم به تمام مشکلات موجود تعلیمی فایق آیم.

سرپرست وزارت معارف دولت سرپرست افغانستان اظهار داشت: ما به تجارب شما و هر هموطن ما که در زمینه تقویت نظام تعلیمی با ما همکاری کند، ضرورت داشته و از آن استقبال می‌کنیم تا از داشته‌های علمی و تجربیات آنها برای غنامندی معارف استفاده نماییم.

پایان پیام/

۰ Persons

Your Comment

You are replying to: .