AP ۱۴۰۳ غبرگولی ۳۱ ۱۱:۱۰
Journalist ID: 5624
News ID: 85514676
T T
۰ Persons

Tags

نظری: امنیت افغانستان در منطقه بی‌نظیر است

AP ۱۴۰۳ غبرگولی ۳۱ ۱۱:۱۰
News ID: 85514676
نظری: امنیت افغانستان در منطقه بی‌نظیر است

کابل- ایرنا- معین مسلکی وزارت اقتصاد دولت سرپرست افغانستان، گفت: امنیت افغانستان در منطقه بی‌نظیر است و دشمنان در ایام عید نتوانستند کوچک‌ترین حرکتی انجام دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایرنا در کابل؛ عبدالّطیف نظری معین مسلکی وزارت اقتصاد دولت سرپرست افغانستان امروز پنجشنبه 31 جوزا، در صفحه اکس خود نوشت: امارت اسلامی در تامین امنیت عید در سراسر کشور قدم مهم برداشت و در ایام عید دشمنان نتوانستند کوچک ترین حرکتی انجام بدهند.

معین مسلکی وزارت اقتصاد معتقد است این موضوع نشان‌دهنده وظیفه‌شناسی نیروهای امنیتی، همکاری مردم و مدیریت عالی رهبری وزارت‌های داخله، دفاع و استخبارات است.

به گزارش ایرنا، سخنگوی وزارت امور داخله روز گذشته در خبرنامه‌ی اعلام کرد که روزهای عید سعید اضحی در فضای کاملاً امن و عاری از هرگونه چالش و مشکلات امنیتی در کشور سپری گردید.

قانع گفته بود: نیروهای پولیس طبق پلان منظم امنیتی، در هماهنگی و همکاری نزدیک با سایر نهادهای امنیتی، توانستند امنیت را در روزهای عید در سرتاسر کشور تامین و زمینه اشتراک در مراسم مذهبی عید را برای مردم مسلمان افغانستان فراهم نمایند.

به گفته وی این موفقیت از نتیجه برنامه‌ریزی‌های دقیق و موثر امنیتی، تلاش‌های شبانه روزی نیروهای امنیتی و همکاری مردم متدین افغانستان به وجود آمده است‌.

پایان پیام/

۰ Persons

Your Comment

You are replying to: .