AP ۱۴۰۳ غبرگولی ۲۳ ۱۰:۳۲
Journalist ID: 5624
News ID: 85506438
T T
۰ Persons

Tags

همه مسئولان امنیتی موظف به حفظ تدابیر شدید امنیتی در روزهای عید هستند

کابل- ایرنا- والی ولایت بامیان گفت: همه مسئولان امنیتی، کشفی، استخباراتی و حوزات امنیتی در ولایت بامیان، در ایام عید سعید قربان مؤظف‌اند که تدابیر شدید امنیتی را در تمام  شاهراه‌ها و مسیرهای منتهی در داخل شهر بامیان افزایش دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایرنا در کابل؛ دفتر رسانه‌ای ولایت بامیان، امروز چهارشنبه 23 جوزا، با نشر خبرنامه‌ای از نشست امنیتی عید سعید اضحی، با حضور والی و مسئولان ارشد امنیتی و استخباراتی در این ولایت خبر داد.

مولوی عبدالله سرحدی والی ولایت بامیان، در این نشست خطاب به مسئولان امنیتی و استخباراتی گفت: همه مسئولین امنیتی، کشفی، استخباراتی و حوزات امنیتی در ولایت بامیان در ایام عید سعید قربان مؤظف‌اند تا تدابیر شدید امنیتی را در تمام  شاهراه‌ها و مسیر‌های منتهی در داخل شهر بامیان افزایش دهند.

سرحدی تأکید کرد: مساجد، تکایا، اماکن زیارتی، تفریحی و سایر مکان‌های که محل تجمع مردم در روزهای عید سعید قربان هستند را از همین اکنون تحت تدابیر شدید امنیتی قرار بدهید، تا مردم و شهروندان، عید سعید اضحی را در یک فضای کاملآ امن، آرامش و صمیمت تجلیل نمایند.

والی بامیان در پیامی به تمام شهروندان ولایت بامیان اطمینان داد که رهبری اداره محلی بامیان، ارگان‌های امنیتی و استخباراتی به صورت شبانه روزی در تلاش هستند تا مردم در همه ایام و به خصوص در اعیاد و مراسم‌های مذهبی شان در آرامش و امنیت کامل باشند.

پایان پیام/

۰ Persons

Your Comment

You are replying to: .