AP ۱۴۰۳ غبرگولی ۱۹ ۱۵:۲۵
Journalist ID: 5624
News ID: 85502199
T T
۰ Persons

Tags

کنعانی: تحریم کالاهای اسرائیل موثرترین کار در برابر بی‌عملی دولت‌ها و شورای امنیت است

کابل- ایرنا- سخنگوی وزارت امورخارجه ایران گفت: به دلیل بی‌عملی دولت‌ها و شورای امنیت سازمان ملل متحد نسبت به توقف جنایات جنگی رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان، مسئولیت ملت‌ها تحریم کالا‌های اسرائیل است.

به گزارش خبرگزاری ایرنا، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی ایران، امروز شنبه 19 جوزا، در صفحه اکس خود نوشت: 245 روز است که حملات مستمر، همه‌جانبه و مرگبار رژیم صهیونیستی علیه ساکنان تحت محاصره نوار غزه و کشتار دردناک زنان و کودکان آن ادامه دارد.

وی افزود: شنیع‌ترین جنایات بین‌المللی از جمله جنایت جنگی، جنایت علیه بشریت و جنایت نسل‌کُشی از طریق کشتار وسیع و گسترده شهروندان، زنان و کودکان، حمله به کمپ‌ها، مدارس، مساجد، بیمارستان‌ها، دانشگاه‌ها، کلیساها، قتل اسرا، قتل هدفمند خبرنگاران، استفاده از سلاح گرسنگی و قحطی مصنوعی، کوچاندن اجباری بیش از یک‌ میلیون نفر از مردم غزه، کشتار کارکنان سازمان‌های بین‌المللی فعال در امور بشردوستانه و .... بخشی از جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در نوار غزه در طول 245 روز گذشته است.

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران خاطرنشان کرد: به دلیل بی‌عملی دولت‌ها و شورای امنیت سازمان ملل متحد نسبت به توقف جنایات جنگی رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان، مسئولیت ملت‌ها و نیز سازمان‌های مردم‌نهاد در حمایت از ملت مظلوم فلسطین افزایش می‌یابد. تحریم کالاها و شرکت‌های صهیونیستی آسان‌ترین کار اما بسیار مؤثر است.

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه‌های فلسطینی، دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه در بیانیه‌ای اعلام کرد که بیش از 17 هزار 500 کودک در نوار غزه از آغاز جنگ والدین خود یا یکی از آنها را از دست دادند.

پایان پیام/

۰ Persons

Your Comment

You are replying to: .