AP ۱۴۰۳ غبرگولی ۱۹ ۱۱:۰۲
Journalist ID: 5624
News ID: 85501784
T T
۰ Persons

Tags

ایجاد رفاه اجتماعی و خدمت رسانی به مردم از وظایف امارت است

کابل- ایرنا- معاون اداری دولت سرپرست افغانستان، گفت: ایجاد رفاه اجتماعی وخدمت‌رسانی به مردن از وظایف امارت اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایرنا در کابل؛ ارگ دولت سرپرست افغانستان امروز شنبه 19 جوزا، در خبرنامه‌ی از دیدار مولوی عبدالسلام حنفی معاون اداری دولت با شماری از علمای ولسوالی قیصار ولایت فاریاب خبر داد.

مولوی محمد رمضان رحمتی به نمایندگی از دیگران صحبت نمود و راجع به وضعیت اجتماعی اقتصادی و امنیتی در ولایت فاریاب به‌خصوص ولسوالی قیصار معلومات ارایه کرد.

وی افزود: مسئولان و مجاهدین امارت اسلامی در تأمین امنیت کوشا بوده و جهت ارائه خدمات به مردم و رفع مشکلات آنان اقدامات عملی را انجام می‌دهند.

مولوی محمد رمضان رحمتی با یادآوری از توجه امارت اسلامی در تمامی عرصه‌ها، خواست تا در زمینه ایجاد مدارس، مکاتب و شفاخانه‌های صحی، تطبیق پروژه‌های انکشافی و رسیدگی به وضعیت مجاهدین توجه خاص صورت گیرد.

مولوی عبدالسلام حنفی معاون اداری دولت،گفت: تأمین امنیت، ایجاد رفاه اجتماعی و خدمت رسانی به مردم از وظایف و مسئولیت‌های امارت اسلامی است و در این راستا از هیچ گونه سعی و تلاش دریغ نمی‌ورزد.

معاون اداری در پیوند با پیشنهادات آنها افزود: امارت اسلامی با در نظر داشت امکانات دست داشته در زمینه رسیدگی نموده و اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

پایان پیام/

۰ Persons

Your Comment

You are replying to: .