توقف حمایت امریکا و اروپا از رژیم صهیونیستی تنها راه پایان تراژدی دردناک در فلسطین است

کابل- ایرنا- سخنگوی وزارت امورخارجه ایران گفت: نه فقط حرف، بلکه تنها توقف کامل و عملی حمایت لمریکا و اروپا از رژیم نژادپرست صهیونیستی، به این تراژدی دردناک و خشونت بی‌پروا و وحشیانه علیه انسان‌ها در فلسطین پایان می‌بخشد.

به گزارش خبر گزاری ایرنا، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی ایران امروز جمعه 18 جوزا، در صفحه اکس خود نوشت: جوزب بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا می‌گوید: «گزارش‌ها از غزه نشانگر آن است که تنها واقعیتِ حاکم بر زندگی صدها هزار انسان بی‌گناه، خشونت و رنج است. همراستا با دستور دیوان بین‌المللی دادگستری، لازم است تحقیقات مستقل در مورد گزارش‌ها صورت گیرد.»

سخنگوی وزارت امور خارحه ایران افزود: جنایات رژیم آپارتاید علیه شهروندان و کودکان و زنان فلسطینی برای همه مردم جهان روشن و البته وحشتناک و جانکاه است. نه فقط حرف، بلکه تنها توقف کامل و عملی حمایت امریکا و اروپا از رژیم نژادپرست صهیونیستی، به این تراژدی دردناک و خشونت بی‌پروا و وحشیانه علیه انسان‌ها در فلسطین پایان می‌بخشد.

به گزارش ایرنا، به نقل از المیادین، رژیم صهیونیستی امروز یک موتر غیرنظامی در اردوگاه النصیرات را هدف قرار داده و 2 نفر شهید وتعدادی مجروح شدند.
در جنوب رفح نیز در حملات توپخانه‌ای و تیراندازی نیروهای اشغالگر یک نفر شهید و تعدادی مجروح شدند.

در منطقه ابو هولی واقع در جنوب دیرالبلح در جریان بمباران رژیم صهیونیستی هو ۲ نفر به شهادت رسیدند.

جنگنده‌های رژیم اشغالگر یک منزل مسکونی در اردوگاه البریج را نیز هدف قرار داد.

پایان پیام/

۰ Persons

Your Comment

You are replying to: .