فلسطینی‌ها در طوفان الاقصی دشمن را به کنج میدان بردند که راه نجات ندارد

کابل- ایرنا- رهبر انقلاب اسلامی ایران، گفت: فلسطینی‌ها در طوفان الاقصی دشمن را به کنج میدان بردند که راه نجات ندارد. حمله طوفان الاقصی نقشه‌های دشمن را بر باد داد.

به گزارش خبرگزاری ایرنا، حضرت آیت الله سید علی خامنه‌‌ای رهبر انقلاب اسلامی ایران امروز دوشنبه 14 جوزا که در مراسم تجلیل از سی پنجمین سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران در تهران صحبت می‌کرد گفت: پیش‌بینی 50 سال قبل امام بزرگوار درباره فلسطین، به تدریج در حال تحقق است.

ایشان تصریح کردند: عملیات معجزه‌آفرین طوفان‌الاقصی با باطل کردن نقشه وسیع دشمنان برای تسلط بر منطقه و جهان اسلام، رژیم صهیونیستی را در مسیر اضمحلال قرار داده و در پرتو ایستادگی ایمانی و تحسین‌برانگیز مردم غزه، رژیم اشغالگر در مقابل چشم جهانیان در حال ذوب شدن است.

رهبر انقلاب اسلامی ایران گفت: امام خمینی از روز اول شروع نهضت اسلامی بر مسئله فلسطین تکیه کردند و با دقت نظر و آینده‌نگری، مسیر پیشِ‌روی ملت فلسطین را پیش‌بینی کردند که این روشن‌بینیِ بسیار مهم امام در حال تحقق تدریجی است.

ایشان پیش‌بینی سرنگونی رژیم جبار و سرکوب‌گر طاغوت در همان آغاز نهضت اسلامی و پیش‌بینی نابودی رژیم کمونیستی در هنگام حاکمیت و اعتبار رژیم شوروی را دو نمونه دیگر از روشن‌بینی‌های خاص امام خمینی بر شمردند.

رهبر انقلاب اسلامی ایران دل‌نبستن به مذاکرات سازش، حضور ملت فلسطین در میدان عمل و احقاق حق و حمایت همه ملت‌ها به خصوص ملت‌های مسلمان از مردم فلسطین را چکیده دیدگاه‌های امام برای پیروزی ملت فلسطین خواندند و افزودند: این رخدادهای بزرگ هم‌اکنون در حال تحقق است.

آیت الله خامنه‌ای با اشاره به گیر افتادن رژیم صهیونیستی در کُنج میدان ناشی از عملیات طوفان‌الاقصی، گفتند: اگرچه امریکا و بسیاری دولت‌های غربی همچنان به حمایت از این رژیم ادامه می‌دهند اما آنها هم می‌دانند که راه نجاتی برای رژیم اشغالگر وجود ندارد.

رهبر انقلاب اسلامی ایران تأمین نیاز مهم منطقه و واردآوردن ضربه‌ای اساسی به رژیم جنایتکار را دو ویژگی مهم عملیات طوفان‌الاقصی برشمردند و افزودند: امریکا، عناصر صهیونیزم جهانی و برخی دولت‌های منطقه، نقشه بزرگ و دقیقی برای تغییر مناسبات و معادلات منطقه طراحی کرده بودند تا با ایجاد ارتباطات مورد نظرشان میان رژیم صهیونیستی و دولت‌های منطقه‌، زمینه‌های تسلط رژیم منحوس بر سیاست و اقتصاد غرب آسیا و همه دنیای اسلام فراهم شود.

ایشان افزودند: این نقشه شوم به لحظات اجرا کاملاً نزدیک شده بود که طوفان معجزه‌آفرین الاقصی آغاز شد و همه بافته‌های امریکا، صهیونیزم و دنباله‌های آنان را بر باد داد؛ بگونه‌ای که با حوادث ۸ ماه اخیر، امیدی به احیای دوباره آن نقشه وجود ندارد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به سخن یک تحلیلگر غربی درباره قدرت طوفان‌الاقصی برای تغییر‌دادن قرن بیست‌ویکم، افزودند: تحلیلگران و مورخان دیگری هم به آشفتگی و سرگیجه رژیم، موج مهاجرت معکوس، ناتوانی در حفاظت از ساکنان سرزمین‌های اشغالی و رسیدن پروژه صهیونیستی به نفس‌های آخر خود، اشاره و تأکید کرده‌اند که جهان در آغاز پایان رژیم  صهیونیستی است.
 

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای همچنین با تجلیل از ویژگی‌ها و خدمات رئیس جمهور شهید این کشور و قدردانی از حضور پرمعنا و عظیم ملت در تشییع شهیدان خدمت، گفتند: حماسه انتخاباتِ بسیار مهم پیشِ‌رو، مکمل حماسه ملت در بدرقه شهیدان خدمت است و ان‌شاءالله در سایه مشارکت پرشور، آرای بالای ملت و حاکمیت اخلاق در رقابت‌های انتخاباتی، رئیس جمهوری پُرکار، فعال، آگاه و معتقد به مبانی انقلاب برگزیده ‌می‌شود و ضمن پرشدن حفره‌های اقتصادی و فرهنگی، منافع ملت در منطقه و جهان حفظ و تأمین خواهد شد.

ایشان افزودند: بعد از فقدان این عزیز(رئیس جمهور فقید ایران) دیدم تقریباً همه روزنامه‌ها و مطبوعات و در فضای مجازی و اشخاص گوناگون از جریان‌های مختلف از او حرف می‌زنند و تمجید می‌کنند دلم برای رئیسی سوخت؛ در زمان حیات او آنها حاضر نبودند یک کلام از این حرف‌ها را بزنند.

پایان پیام/

۰ Persons

Your Comment

You are replying to: .