AP ۱۴۰۳ غبرگولی ۱۰ ۱۳:۵۳
Journalist ID: 5624
News ID: 85494575
T T
۰ Persons

Tags

افغان‌های مقیم خارج آماده عودت به کشور هستند

کابل- ایرنا- سرپرست ترانسپورت و هوانوردی حکومت پیشین افغانستان، گفت: ذهنیت افغان‌های مقیم خارج نسبت به وضعیت افغانستان تغییر کرده و آماده عودت به کشور هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایرنا در کابل؛ ارگ دولت سرپرست افغانستان امروز پنجشنبه 10 جوزا، از دیدار مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی دولت با حسن مبارک عزیزی سرپرست وزارت ترانسپورت هوانوردی حکومت پیشین خبر داد.

عزیزی در این دیدار از کمیسیون تماس با شخصیت‌های افغان و امارت اسلامی تشکر کرد و گفت: زمینه خوب برگشت مقامات و شخصیت‌های پیشین مقیم خارج را فراهم کرده و آنان از این برخورد نیک خرسند می‌باشند.

وی افزود: ذهنیت افغان‌های مقیم خارج تغییر کرده و بسیاری از شخصیت‌ها آماده‌اند که به کشور برگردند وضعیت و شرایط عینی کشور نسبت به آنچه که شماری از حلقات مغرض و رسانه‌های خارج تبلیغ می کنند، تفاوت زیاد دارد، زیرا در افغانستان پیشرفت‌های زیادی صورت گرفته و مردم از آن خرسند می‌باشند.

مولوی عبدالکبیر هم گفت: زمینۀ زندگی آرام برای تمام شهروندان در کشور فراهم است و امارت اسلامی تمام افغان‌ها را اتباع خود می‌داند.

 این مقام دولت سرپرست افزود: هدف امارت اسلامی امنیت پایدار، تحکیم ثبات، آبادی و پیشرفت کشور بوده و نیاز است که تمام افغان‌ها در این بخش همکاری نمایند.

پایان پیام/

۰ Persons

Tags

Your Comment

You are replying to: .