AP ۱۴۰۳ غبرگولی ۸ ۱۶:۴۴
Journalist ID: 5624
News ID: 85492388
T T
۰ Persons

Tags

سرمایه‌گذاری پکن در افغانستان افزایش می‌یابد

کابل- ایرنا- سفیر چین مقیم کابل، گفت: با تکمیل برخی پروژه‌ها در افغانستان، سطح سرمایه‌گذاری چینایی‌ها در این کشور بیشتر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایرنا در کابل؛ مسئولان وزارت شهر‌سازی و مسکن دولت سرپرست افغانستان امروز سه‌شنبه 8 جوزا در خبرنامه‌ی از دیدار حمدالله نعمانی سرپرست وزارت با جاوه شینگ سفیر چین مقیم کار در کابل خبر داد.

سرپرست وزارت شهر سازی و مسکن در این ملاقات در باره جریان و پیشرفت کار پروژه مسکونی نیله باغ، معلومات داد و گفت: 1400 واحد مسکونی که در نیله باغ کابل ساخته می‌شود، متباقی 10 هزار واحد مسکونی در پروژه شهر کابل جدید ساخته شود تا پروژه تکمیل گردد.

وی افزود: کمک و سرمایه‌گذاری چین در این مورد و سایر بخش‌ها در افغانستان موجب تقویت بیشتر روابط دو کشور چین و افغانستان خواهد شد.

حمدالله نعمانی از طرف چینی خواست که سرمایه‌گذاران چینی را برای سرمایه‌گذاری در پروژه شهر کابل جدید، تشویق نماید.

سفیر چین مقیم کابل گفت: با شرکت مربوطه در مورد کیفیت و سرعت پروژه مسکونی نیله باغ صحبت کرده و امیدوار است که کار به زمان تعیین شده، تکمیل شود.

وی این پروژه را ارزشمند خوانده و یادآورد شد که برای عملی کردن بخش‌های باقی مانده نیز تلاش خواهد کرد.

سفیر چین همچنین ابراز امیدواری نمود که پس از شریک ساختن معلومات در مورد شهر کابل جدید با سرمایه‌گذاران چینی، سرمایه‌گذاران در این پروژه علاقه‌مند شوند.

وی خاطر نشان کرد که با تکمیل برخی پروژه‌ها در افغانستان، سطح سرمایه‌گذاری چینی‌ها در این کشور بیشتر خواهد شد و این آغاز خوبی برای آینده هر دو کشور خواهد بود.

پایان پیام/

۰ Persons

Your Comment

You are replying to: .