AP ۱۴۰۲ کب ۷ ۱۷:۰۲
Journalist ID: 5513
News ID: 85398793
T T
۰ Persons
 هرگونه تصمیمی خلاف منافع افغانستان در هیچ نشستی عملی نیست

کابل- ایرنا- سخنگوی دولت سر پرست افغانستان، گفت: هرگونه تصمیمی خلاف منافع افغانستان در نشست‌های منطقه‌ای و جهانی هرگز عملی نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایرنا در کابل؛ ذبیح الله مجاهد، سخنگوی دولت سر پرست افغانستان امروز (دوشنبه،7 حوت) گفت: هرگونه تصمیم در نشست‌ها که خلاف منافع افغانستان باشد پذیرفتنی نیست.

مجاهد این موضوع را در گفت‌و‌گو با رادیو ملی افغانستان مطرح کرده و افزوده است: از نشست‌های منطقه‌ای در صورتی استقبال می‌کند که در حمایت از دولت کنونی باشد.

این در حالی است که سهیل شاهین، رئیس دفتر سیاسی دولت سر پرست افغانستان در قطر نیز به رادیو ملی گفته است که برای حل اختلافات نیاز است که جهان در هر تصمیم‌ خود نظر سران دولت کنونی افغانستان را داشته باشد.

به گزارش ایرنا، این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که نشست شورای امنیت سازمان ملل درباره افغانستان امروز پشت دروازه‌های بسته برگزار می‌شود.

گفته می‌شود که در این نشست سرمنشی سازمان ملل درباره نتایج نشست دوحه و تعیین نماینده ویژه برای افغانستان گفت‌و‌گو می‌کند، مقامهای دولت سرپرست افغانستان اما پیش از این نماینده ویژه برای کشور را غیر ضروری خوانده بود.

پایان پیام/

۰ Persons

Your Comment

You are replying to: .