AP ۱۴۰۳ وږی ۲۵ ۱۶:۱۰
Journalist ID: 5624
News ID: 85596841
T T
۰ Persons

Tags

تعرفه‌ میوه‌های وارداتی افزایش می‌یابد

AP ۱۴۰۳ وږی ۲۵ ۱۶:۱۰
News ID: 85596841
تعرفه‌ میوه‌های وارداتی افزایش می‌یابد

کابل- ایرنا- وزارت صنعت و تجارت دولت سرپرست افغانستان از مشوره جهت افزایش تعرفه بر میوه‌های وارداتی با سکتور خصوص خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایرنا در کابل؛ مسئولان وزارت صنعت و تجارت دولت سرپرست افغانستان امروز یکشنبه‌۲۵ سنبله، در خبرنامه‌ی از برگزاری نشست مشورتی پیرامون تجارت و ترانزیت میان افغانستان و پاکستان خبر دادند.

خبرنامه افزود: این نشست مشورتی پیرامون تجارت و ترانزیت میان افغانستان و کشورهای پاکستان و هند  تحت ریاست نورالدین عزیزی، سرپرست، مولوی احمدالله زاهد، معین امور صنعت و تجارت این وزارت و سکتورخصوصی و اعضای اتاق‌های سکتوری در تالارعمومی این وزارت برگزار شد.

در این نشست روی وضع ۲% تعرفه بالای کالاهای صادراتی افغانستان از مسیر پاکستان به کشور هندوستان، نقش اتاق مشترک افغان- پاک برای بهبود روابط تجارتی میان افغانستان- پاکستان و ایجاد کمیته مشترک جهت جستجوی راه‌حل‌های اساسی و بنیادی و ایجاد کمیته سکتورخصوصی جهت مذاکره با قبایل آن طرف تورخم در رابطه به وضع ۲% تعرفه صحبت شد.

در این نشست در مورد افزایش تعرفه بر میوه‌های وارداتی با اعضای اتاق‌های سکتوری مشوره و نظرخواهی گردید. وزارت صنعت در این باره وضاحت بیشتر ندادا است اما گفته که اشتراک‌کنندگان پیرامون این موضوعات نظریات و پیشنهادات تخنیکی شان را با رهبری وزارت صنعت و تجارت در میان گذاشتند.

پایان پیام/

۰ Persons

Your Comment

You are replying to: .