تعداد زیادي از کشور‌ها علاقه‌مند توسعه روابط با افغانستان هستند

کابل- ایرنا- سرپرست وزارت امور داخله و رئیس عمومی استخبارات دولت سرپرست افغانستان گفتند که تعداد زیادي از کشور‌ها علاقه‌مند توسعه روابط با افغانستان هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایرنا در کابل؛ ارگ دولت سرپرست افغانستان امروز یکشنبه 10 سرطان، در خبرنامه‌ی از دیدار مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی دولت با سراج‌‌الدین حقانی سرپرست وزارت امور داخله و مولوی عبدالحق وثیق رئیس عمومی استخبارات در کابل خبر داد.

سراج الدین حقانی و مولوی عبدالحق وثیق در این دیدار سفر اخیرشان به امارات متحده عربی و دیدار با مقامات آن کشور را به‌خاطر توسعه روابط مهم خواندند.

آنان گفتند که تعداد زیادی از کشورها علاقه‌مند توسعه روابط با امارت اسلامی می‌باشند.

مقامات امنیتی دولت سرپرست، از تلاش‌های خویش به‌خاطر تامین امنیت دایمی یادآوری نموده، گفتند که هماهنگی خوب میان ادارات و پلان جامع امنیتی، زمینه امنیت مطمئن برای مردم را فراهم کرده است.

مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی دولت، ضمن تاکید بر تعامل خوب و مثبت با تمام کشورها، گفت که در روشنایی پالیسی همه جانبه سیاسی، امارت اسلامی با تمام کشورها خواهان تعامل و گسترش روابط می باشد.

وی تصریح کرد: در نتیجه تعامل مثبت، روابط امارت اسلامی با جهان در حال توسعه است و این نمایانگر پیشرفت سیاسی نظام اسلامی می‌باشد.

پایان پیام/

۰ Persons

Your Comment

You are replying to: .