AP ۱۴۰۳ چنگاښ ۴ ۱۸:۱۸
Journalist ID: 5624
News ID: 85519084
T T
۰ Persons

Tags

سرمايه‌گذاران صحت و معدن افریقای جنوبی با عبدالغنی برادر دیدار کردند

کابل- ایرنا- سرمایه‌گذاران و کارشناسان بخش صحت و معدن آفریقای جنوبی، در دیدار با معاون اقتصادی دولت سرپرست، تمایل خود را برای سرمایه‌گذاری در افغانستان ابراز داشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایرنا در کابل؛ دفتر معاونت اقتصادی دولت سرپرست افغانستان، امروز دوشنبه 4 سرطان، با نشر خبرنامه‌ای از دیدار ملا عبدالغنی برادر، معاون اقتصادی با تعدادی از سرمایه گذاران، پژوهشگران و کارشناسان بخش صحت آفریقای جنوبی خبر داد.

سرمایه‌گذاران آفریقای جنوبی با در نظرداشت فرصت‌های ایجاد شده برای سرمایه گذاری در افغانستان، تمایل خود را برای سرمایه‌گذاری در بخش معادن این کشور ابراز داشته و افزودند: با کمک تکنالوژی پیشرفته اقدام به استخراج معادن خواهند کرد.

این کارشناسان گفتند که می‌خواهند با هماهنگی وزارت صحت عامه افغانستان، یک شفاخانه استندرد و مجهز بسازند تا از سکتور صحت در افغانستان حمایت شده و خدمات صحی خوب نیز برای مردم ارائه گردد. 

ملاعبدالغنی برادر آخوند نیز در این دیدار، گفت: تضمین هر نوع همکاری و حمایت را از سرمایه‌گذاری افریقایی جنوبی در افغانستان می‌دهند.

به گفته برادر، در حال حاضر زمینه خوبی برای سرمایه‌گذاری در افغانستان وجود دارد و تمامی سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی می‌توانند از این فرصت استفاده کنند.

پایان پیام/

۰ Persons

Your Comment

You are replying to: .