کابل- ایرنا- فرمانده کل قوای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: آماده زدن ضربه سهمگین به دشمن صهیونیستی هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایرنا در کابل؛ ابراهیم رضایی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی پارلمان اسلامی جمهوری اسلامی ایران امروز دوشنبه ۳۰ میزان از قول ستر جنرال سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل قوای مسلح جمهوری اسلامی ایران، گفت: اگر خطایی از طرف رژیم صهیونیستی سر بزند، قطعا پاسخ قاطع نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را دریافت خواهند کرد.

وی افزود که سترجنرال موسوی به مانور اخیر دریایی اردو به نام آیونز با حضور سه کشور و ناظران اعزامی از ۱۱ کشور اشاره و تاکید کرد این مانور در آرامش، اقتدارکامل و طبق برنامه اجرا شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی پارلمان اسلامی ایران درباره گزارش فرمانده کل قوای این کشور که به نقش این نیرو در عملیات «وعده صادق۲» اشاره داشت، گفت که به این موضوع تاکید کرد که نیروهای مسلح آماده زدن ضربه سهمگین به دشمن صهیونیستی هستند و امریکایی‌ها باید حمایت خود را از این رژیم جنایتکار و کودک کش بردارند.

وی با اشاره به گزارش معاونین اطلاعات، عملیات و طرح و برنامه اردو درباره اقدامات و برنامه‌ها در حوزه ماموریت‌هایی که دارند، گفت: همچنین اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نیز ضمن بیان نظرات و دیدگاه‌ها خود و تجلیل از اقدامات اردو، برحمایت کامل و قاطع خود از اردو جمهوری اسلامی ایران در دفاع از تمامیت ارضی کشور و اجرای تدابیر و برنامه‌های پیش رو تاکید کردند.

پایان پیام/