کابل - ایرنا - تلویزیون صهیونیستی در گزارشی که بر اساس نتایج یک سروی منتشر شده، اعلام کرد که ۶۱ فی‌صد از صهیونیست‌ها احساس می کنند که در فلسطین مصون نیستند.

به گزارش ایرنا، به نقل از الجزیره، تلویزیون صهیونیستی گزارش داد که نتایج یک سروی نشان می‌دهد که ۳۵% صهیونیست‌ها باور دارند که اسرائیل در جنگ با حماس شکست خورده است.

همچنان، بر اساس این سروی، ۴۱ فی‌صد صهیونیست‌های مقیم فلسطین اعلام کرده‌اند که اعتماد آنها به ارتش آسیب دیده است.

بر اساس نتایج این سروی، ۸۶% صهیونیست‌ها همچنان اعلام کرده‌اند که آنها آماده نیستند تا بعد از پایان جنگ به مناطق زندگی خود در شهرهای همجوار غزه برگردند.

پیش از این، روزنامه صهیونیستی «زمان» گزارش داده بود که فقط در ۶ ماه اول جنگ علیه غزه، ۵۵۰,۰۰۰ صهیونیست سرزمین‌های اشغال شده را به مقصد کشورهای دیگر ترک کردند.

کارشناسان با اشاره به وضعیت نامطلوب حکومتداری و اختلافات درونی رهبران رژیم صهیونیستی، اذعان دارند که اگر مسیر این رژیم به همین منوال ادامه یابد، آینده‌ای نخواهد داشت و باید منتظر فروپاشی و مهاجرت معکوس بیشتر صهیونیست‌ها از زمین فلسطین را اشغال کرد.

به گزارش ایرنا، از یک سال گذشته، رژیم صهیونیستی، در ادامه جنایات خود علیه مردم فلسطین، به طور بی‌رحمانه منطقه محاصره شده نوار غزه را بمباران و حمله کرده است و از همان آغاز هدف اصلی خود از جنگ علیه نوار غزه را بازگرداندن اسیران و نابودی جنبش حماس اعلام کرده است، مگر تا حالا او به هیچ یک از اهداف خود نرسیده است.

تل ابیب با تحقیر جامعه جهانی و نادیده گرفتن قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل مبنی بر توقف فوری جنگ و احکام دادگاه بین‌المللی برای اتخاذ اقدامات برای جلوگیری از اعمال نسل کشی و بهبود وضعیت فاجعه بار بشری در غزه، همچنان به نسل‌کشی باشندگان غزه ادامه می‌دهد.

پایان پیام/