کابل- ایرنا- معاون سیاسی دولت سرپرست افغانستان می‌گوید: اقدامات عملی برای خودکفایی سکتور صحت کشور به دست کادر‌های افغان آغاز شده است‌.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایرنا در کابل؛ ارگ دولت سرپرست افغانستان بامداد امروز پنجشنبه‌ ۵ میزان در خبرنامه‌ی از دیدار مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی دولت سرپرست با مسئولان و چند تن از داکتران وزارت صحت عامه خبر دادند.

مسئولان و داکتران ضمن ارائه معلومات در مورد امور کاری‌شان، از پیشرفت‌های اخیر در سکتور صحی یادآوری کرده و گفتند که پس از پیروزی امارت اسلامی در تمام بخش‌ها به شمول صحت تغییرات مثبت آمده و تسهیلات صحی به مناطق دوردست رسیده است.

آنان افزودند: با تطبیق چندین طرح جدید در بخش صحی که تحت کار می‌باشند، خدمات بهتر برای افراد نیازمند در شفاخانه‌های دولتی ارائه خواهد شد و مشکلات موجود خاتمه می‌یابد.

همچنان آنان پیشنهادات خود را در زمینه حل مشکلات و ارتقای ظرفیت علمی کارکنان صحی، به معاون سیاسی دولت سرپرست شریک ساختند.

مولوی عبدالکبیر نیز در این دیدار تلاش‌های آنان را در بخش صحی مورد تقدیر قرار داد و افزود: داکتران افغان در شرایط دشوار به مردم خدمت می‌کنند و امارت اسلامی ضمن حمایت از آنها، تلاش می‌نماید تا تسهیلات لازم را به آنان فراهم سازد.

معاون سیاسی دولت سرپرست گفت: امارت اسلامی به‌خاطر خودکفایی سکتور صحت در کشور به دست کادرهای افغان، کار را آغاز کرده است.

پایان پیام/