کابل- ایرنا- معین جوانان وزارت اطلاعات و فرهنگ دولت سرپرست افغانستان در جریان سفر به ولایت پروان گفت: همه اقوام به خاطر رشد و خود‌کفایی افغانستان کنار هم ایستاده شده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایرنا درکابل؛ مسئولان وزارت اطلاعات و فرهنگ دولت سرپرست افغانستان سه‌شنبه‌ ۲۷ سنبله، درخبرنامه‌ی اعلام کردند قاری محمد یونس راشد معین امور جوانان این وزارت به ولایت پروان سفر کرد و با جوانان آن ولایت دیدار کرده است.

مولوی شمس‌الحق صدیقی رئیس اطلاعات و فرهنگ ولایت، گفت: جوانان همان‌طوری که در طول جهاد بیست ساله نقش مهمی ایفا کردند، اکنون نیز نقش آنان در مبارزه با جنگ فکری مهم بوده ‌است.

قاری محمد یونس راشد‌ معین امور جوانان وزارت اطلاعات و فرهنگ گفت: هدف از سفرش به پروان ایجاد فرصت‌ها برای جوانان به خاطر بیان دیدگاه، نظریات، مشکلات و خواست‌های آنان می‌باشد.

آقای راشد از تلاش‌ها و دستاوردهای دولت در راستای تأمین امنیت، حفظ استقلال، تطبیق و توسعه پروژه‌های اقتصادی، تأمین عدالت اجتماعی و حاکمیت ملی یاد کرد و گفت: در حکومت امارت اسلامی هیچ‌گونه بی عدالتی، ظلم، تضاد، تبعیض و نژاد پرستی موجود نبود و همه اقوام به خاطر رشد و خودکفایی کشور کنار هم ایستاده شده‌اند که الحمدلله امارت اسلامی چندین پروژه‌های انکشافی و اقتصادی را در کشور تطبیق کرده و پیشرفت‌های چشم‌گیری در این خصوص داشته است.

وی همچنان از ایجاد فرصت‌های تحصیلی و شغلی برای هزاران جوان یادآوری کرد و بیان داشت: امارت اسلامی متعهد بر ظرفیت‌سازی نسل نو است.

پایان پیام/