کابل- ایرنا- رئیس رسیدگی به وضعیت بی‌جاشدگان داخلی وزارت امور مهاجرین و عودت‌کنندگان دولت سرپرست افغانستان، بر انتقال مهاجرین داخلی قبل از فصل زمستان به محلات اصلی‌شان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایرنا در کابل؛ مسئولان وزارت امور مهاجرین و عودت‌کنندگان دولت سرپرست افغانستان امروز سه‌شنبه ۲۷ سنبله، در خبرنامه‌ی از نشست مشترک وزارت امور مهاجرین و عودت‌کنندگان با مسئولان کمیته انتقال بی‌جاشدگان داخلی خبر داد.

مولوی سردار شیرزاد رئیس رسید‌گی به وضعیت بی‌جاشد‌گان داخلی وزارت امور مهاجرین، گفت: درباره اینکه انتقال بی‌جاشده‌ها قبل از فرا رسیدن موسم زمستان آغاز یابد، اهداف وزارت و کمیته یکی است و کار ما برای افراد بی‌جاشده و خدمت به بشریت است و ما متعهد به اهداف خویش هستیم.

شیرزاد افزود: هدف ما انتقال بی‌جاشده‌ها به محلات اصلی‌شان است و در این کار خواهان همکاری در رسیدن به یک هدف مشترک هستیم.

«ونست» مسئول هماهنگی کمپ‌های بی‌جاشدگان سازمان ملل متحد گفت: هدف ما خدمت به مردم است در هماهنگی با موسسات همکار بر عملکرد مشترک کار می‌کنیم تا در انتقال بی‌جاشده‌ها به محلات اصلی‌شان به یک هدف مثبت برسیم.

خانم فرحانه مسئول دریافت راه حل‌های دائمی سازمان ملل متحد هدف این نشست‌ها را انتقال بی‌جاشده‌ها به محلات اصلی‌شان خواند و گفت: به طور همه‌جانبه با مسئولان نهاد‌های همکار در این مورد صحبت نمودیم تا به نتایج مثبت دست یافته و طور مشترک باهم کار خواهیم کرد.

پایان پیام/