کابل- ایرنا- معین وزارت زراعت، آبیاری و مالداری دولت سرپرست افغانستان، در سفرش به ولایت پنجشیر گفت: برای انکشاف و مکانیزه شدن سیستم زراعتی در ولایت پنجشیر متعهد هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایرنا در کابل؛ ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت پنجشیر، امروز دوشنبه، 21 جوزا، از سفر مولوی صدر اعظم عثمانی، معین وزارت زراعت و مالداری این وزارت، در ترکیب یک هیئت عالی‌رتبه به ولایت پنجشیر خبر داد.

معین وزارت زراعت، آبیاری و مالداری در دیدار با قاری فضل الله دیوبند، رئیس زراعت، آبیاری و مالداری ولایت پنجشیر، هدف از سفرش را دریافت مشکلات، پیشنهادات، نظریات، تطبیق برنامه‌ها و توسعه زراعت در ولایت پنجشیر عنوان کرد.

معین وزارت زراعت، آبیاری و مالداری، ضمن ستایش از کارکرد اداره زراعت پنجشیر گفت که در سال روان شاهد تطبیق یک سلسله برنامه‌های زراعتی مفید در این ولایت خواهید بود.

مولوی عثمانی هم‌چنان در این نشست تأکید کرد که وزارت زراعت، آبیاری و مالداری برای انکشاف و مکانیزه شدن سیستم زراعتی در ولایت پنجشیر متعهد است.

در این دیدار، رئیس زراعت پنجشیر نیز از کارکردها و دستاورد‌های اداره خویش به معین وزارت زراعت گزارش داده و خواستار توجه بیشتر به انکشاف و میکانیزه شدن سیستم زراعتی در این ولایت شد.

پایان پیام/