حکومت فاسد غنی به گونه‌ی پیدا و پنهان در کشتار مردم هزاره و اهل تشیع دست داشت

کابل- ایرنا- جعفر مهدوی، عضو پارلمان پیشین افعانستان گفت که حکومت غنی به گونه‌ی پیدا و پنهان در کشتار مردم هزاره و اهل تشيع دست داشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایرنا در کابل؛ جعفر مهدوی عضو پارلمان پیشین افغانستان امروز دوشنبه ۳۰ میزان، در صفحه اکس خود نوشت: زحمات و تلاش‌های منسوبين ارگان‌های امنيتی امارت اسلامی در تأمين امنيت عمومی مردم، مخصوصاً مردم هزاره و اهل تشيع كه در طول دو دهه اخير در نوك پيكان نسل‌كشی توسط گروه‌های تروريستی تكفيری بوده اند قابل تقدير است.

وی افزود: مقايسه اين تلاش‌های صادقانه و موثر در امارت اسلامی افغانستان، در تأمين امنيت عمومی مردم افغانستان و مخصوصاً شيعيان با رويه حلقات استخباراتی در حكومت فاسد پيشين كه به‌گونه پيدا و پنهان در كشتار مردم هزاره و اهل تشيع در مكاتب، كورس‌های آموزشی، شفاخانه، دانشگاه‌ها، مساجد، ملی بس و... همسو و همكار گروه‌های تروريستی تكفيری بودند؛ اهميت و ارزش اقدامات عاجل و موثر منسوبين امنيتی را بيشتر متمايز و برجسته می‌سازد.

مهدوی ابراز امیدواری کرد که مقامات و منسوبين امنيتی در تأمين امنيت عموم مردم افغانستان مخصوصاً مجموعه‌های در معرض خطر و آسيب‌پذير از هيچ‌گونه تلاشی دريغ نورزند.

پایان پیام/

۰ Persons

Your Comment

You are replying to: .