هیچ نظامی در مقایسه با امارت اسلامی صدای مردم هزاره و شیعه را نشنیده است

کابل- ایرنا- علماء و متنفذین اهل تشیع گفتند که هیچ نظامی در مقایسه با امارت اسلامی صدای مردم هزاره و شیعه را نشنیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایرنا در کابل؛ ارگ دولت سرپرست افغانستان بامداد امروز سه‌شنبه۱۷ میزان، در خبرنامه‌ی از دیدار مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی دولت با شماری از متنفذین و علماء اهل تشیع خبر داد‌.

علماء و متنفذین اهل تشیع در این دیدار گفتند که هیچ نظام در مقایسه با امارت اسلامی صدای مردم هزاره و شیعه را نشنیده است و بر اساس ضرورت برای آنان موقع شریک‌سازی نظریات و مشوره‌ها را فراهم کرده است.

آنان خاطرنشان کردند که مسئولین امارت اسلامی در تمام کشور با مردم برخورد نیک و مناسب دارند و بر همکاری بیشتر تاکید ورزیدند.

علماء تشیع افزودند که در زمینه از بین بردن تاثیرات اشغال در کشور در کنار حکومت، علماء و ملت نیز مسئول می‌باشند تا مشترکاً در این راستا کار کنند.

آنان از همکاری‌شان در حراست از وحدت ملی در کشور اطمینان داده و خاطرنشان کردند که در بخش‌های مختلف با امارت اسلامی همکاری می‌کنند.

علماء و متنفذین تشیع پیشنهاداتی را به منظور حل مشکلات‌شان، به معاون سیاسی دولت سرپرست سپردند.

مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی دولت سرپرست نیز گفت: امارت اسلامی از همکاری علماء اهل تشیع مطمئن است و حکومت نیز تلاش می‌کند تا نظر و‌ مشوره‌های آنان را به موقع استماع نموده و به‌خاطر مشکلات‌شان، راه حل جستجو کند.

مولوی عبدالکبیر افزود: ادارات امارتی به‌خاطر حل مشکلات آنان دست به کار خواهند شد و به خواست‌های‌شان، رسیدگی صورت می‌گیرد.

پایان پیام/

۰ Persons

Your Comment

You are replying to: .