AP ۱۴۰۳ تله ۱۶ ۱۶:۵۶
Journalist ID: 5624
News ID: 85620676
T T
۰ Persons

Tags

اعتراف ارتش اسرائیل به کشته شدن ۷۲۸ سرباز رژیم طی یک سال

کابل- ایرنا- ارتش صهیونیستی اعتراف کرد که در یک سال گذشته ۷۲۸ سرباز این ارتش کشته شده‌اند.

به اساس گزارش ایرنا روز دوشنبه به نقل از الجزیره، یک سال بعد از جنگ غزه، ارتش صهیونیستی اعلام کرد که از ۷ اکتوبر سال گذشته تاکنون ۷۲۸ سرباز اسرائیلی کشته شده‌اند.

بر اساس این گزارش، ۳۴۶ تن از این سربازان در نبردهای داخل غزه که در ۲۷ اکتوبر آغاز شده بود، کشته شدند.

ارتش اسرائیل همچنین اعلام کرد که طی یک سال گذشته ۴۵۷۶ سرباز اسرائیلی زخمی شده‌اند و وضعیت ۶۹۶ تن از این سربازان وخیم است.

تحلیلگران باور دارند که در جریان نبرد کنونی در نوار غزه، صهیونیست‌ها تلاش های زیادی را برای دستکاری ارقام تلفات خود انجام داده اند.

نکته جالبی در اینجا این است که خود صهیونیست‌ها در مورد آماری که ارتش و مقامات این رژیم از تلفات مقاومت می‌دهند، شک و تردید دارند.

در دسامبر سال گذشته، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آهارونوت، با تردید در مورد آمار ارایه شده توسط ارتش اسرائیل در مورد تلفات این ارتش در جنگ غزه، گزارش داد که تفاوت زیادی بین آمار ارتش و آمار رسمی شفاخانه‌ها در مورد تلفات در میان سربازان وجود دارد، به طوری که تا کنون شفاخانه‌ها ۴۵۹۱ زخمی را بستری کرده‌اند، اما ارتش تنها ۱۶۰۰ زخمی را اعلام کرده است.

این رسانه صهیونیستی به دلیل سانسور شدید نظامی رژیم صهیونیستی، بلافاصله مجبور شد تا گزارش خود را پس بگیرد.

کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که از آغاز جنگ غزه، تعداد مواد منتشر شده تحت سانسور نظامی ۴ تا ۵ برابر افزایش یافته است و اداره سانسور نظامی صدها هزار مواد منتشر شده مربوط به جنگ غزه را نظارت کرده است.

پایان پیام/

۰ Persons

Your Comment

You are replying to: .