AP ۱۴۰۳ تله ۱۵ ۲۲:۴۶
Journalist ID: 5624
News ID: 85619779
T T
۰ Persons

Tags

یمن: طوفان الاقصی اقدامی مشروع بود

AP ۱۴۰۳ تله ۱۵ ۲۲:۴۶
News ID: 85619779
یمن: طوفان الاقصی اقدامی مشروع بود

کابل- ایرنا- رهبر انصارالله یمن در اولین سالگرد عملیات افتخارآمیز طوفان الاقصی گفت: طوفان الاقصی اقدامی مشروع و نتیجه طبیعی مبارزات فلسطینی است.

به گزارش خبرگزاری ایرنا؛ سید بدرالدین عبدالملک الحوثی رهبر انصارالله یمن شام امروز یکشنبه ۱۵ میزان، در اولین سالگرد عملیات افتخار‌آمیز‌ طوفان‌الاقصی، گفت:طوفان الاقصی اقدامی مشروع و نتیجه طبیعی مبارزات فلسطینی است.

وی افزود: غزه یک سال تمام بدون کمک دوام آورد، در حالی که در جنگ جهانی دوم کشورهای بزرگ حتی چند هفته در برابر تهاجم دوام نیاوردند این در حالی است که پل هوایی و دریایی امریکا برای کمک به دشمن صهیونیستی در طول این یک سال متوقف نشده است. 

رهبر انصارالله یمن بیان داشت: کشتار شفاخانه المعمدانی و الشفا و مدرسه الفاخوره و اردوگاه‌های جبالیا و النصیرات و المواصی هیچگاه از حافظه بشریت پاک نخواهد شد و لعنت و نفرین آنها دامن صهیونیست‌ها را خواهد گرفت.

الحوثی گفت: جاه‌طلبی‌های دشمن صهیونیستی هرگز در فلسطین متوقف نمی‌شود، بلکه با هدف اعمال سیطره بر تمام منطقه، این جاه‌طلبی‌ها به بقیه کشورهای همسایه فلسطین کشیده خواهد شد. 

به گفته‌ی رهبر انصار الله یمن، طوفان الاقصی به جنگ‌های کوتاه دشمن پایان داد و این رژیم را گرفتار جنگ‌های فرسایشی کرد که او و حامیانش را فرسوده خواهد کرد.

الحوثی اظهار داشت: امریکایی‌ ده‌ها هزار تُن ابزارهای جنگی و جنایی را با صدها طیاره‌ی غول پیکر باری و بیش از یک‌صد کشتی برای دشمن اسرائیلی ارسال کردند، امریکا از اوایل دهه ۱۹۷۰ بیش از نیم قرن است که پیوسته مقادیر زیادی سلاح به دشمن اسرائیلی ارسال می‌کند، امریکا شریک و حامی مالی جنایت‌های دشمن صهیونیستی است و در کشتارها و فجایع علیه ملت فلسطین دست دارد.

رهبر انصار الله یمن افزود: جنگ نسل‌کُشی در نوار غزه در ادامه شیوه‌های دشمن برای نابودی هویت فلسطینی و کوچاندن اجباری فلسطینی‌ها است، جنگ نسل‌کشی علیه غزه و اعراب را تعداد زیادی از صهیونیست‌ها تحت عنوان «جنگ مقدس» تکرار کرده‌اند، در مقابل همه جنایت‌های صهیونیستی، ظلم، جنگ نسل‌کُشی، گرسنه‌سازی و محاصره شدید، پایداری مجاهدان و مردم غزه بسیار بزرگ بود. 

وی بیان داشت: ایران از ابتدای انقلاب اسلامی تا به امروز برای انجام وظیفه مقدس خود در قبال مسائل اسلامی، در کنار مسلمانان ایستاده است.

رهبر انصارالله یمن خاطرنشان کرد که ما به حمایت از ملت فلسطین و مبارزان آن ادامه می‌دهیم و در کنار ایران و مقاومت عراق و لبنان و تمام آزادگان امت اسلامی هستیم.

پایان پیام/

۰ Persons

Your Comment

You are replying to: .